Java ex Machina Postad 22 juli 2006 Postad 22 juli 2006 jag funderar på att dra ihop en filmkväll här hemma nästa lördag. har inte bestämt vad man skulle se än, men något lättsamt är väl att föredra, typ någon schysst actionrulle. alternativt skulle man kunna se något tyngre och ha en seriös filmdiskussion efteråt. blir man ett helt gäng skulle man till och med kunna göra det relativt regelbundet. någon som är intresserad av att vara med isf? Det kommer att vara nere i Alby, ca 30min från T-Centralen. jag har hela lördagen obokad och för mig själv så vilken tid och vilken film beror på vilka det är som vill komma. Vi har katter så har du grym kattallergi kanske det inte är så lämpligt. 0 Citera
Pandan Postad 23 juli 2006 Postad 23 juli 2006 Sorry man, jobbar sent. Annars vore det kul att träffa upp ett par från forumet och snacka film. Fast ja skulle föredra över ett par öl på en uteservering runt medis.. :P 0 Citera
Anna_Dea Postad 23 juli 2006 Postad 23 juli 2006 Kan nog vid ett annat tillfälle. Flyttar till Sthlm runt den första veckan i Augusti. 0 Citera
Pandan Postad 23 juli 2006 Postad 23 juli 2006 varför flyttar du? Kommit in på nån filmutbildning eller...? 0 Citera
Java ex Machina Postad 25 juli 2006 Författare Postad 25 juli 2006 jag trodde det var lite fler än så som gillade att kolla på film? 0 Citera
John Postad 25 juli 2006 Postad 25 juli 2006 Jag gillar film, och bor faktiskt i alby;) men har ett visst problem, jag ska på fest uppåt i landet på Lördag:(... En annan gång kanske:) 0 Citera
Java ex Machina Postad 25 juli 2006 Författare Postad 25 juli 2006 ok om ingen kan den här helgen kan vi skjuta upp det. hur ser det ut nästa lördag för er som skulle vara intresserade? 0 Citera
Jannie Postad 25 juli 2006 Postad 25 juli 2006 Visst gillar jag film men att aka hem till en frammande manniska i Alby ar inget jag rekommenderar nagon flicka. Annars ar det en javligt schysst ide'. Me like! Daremot kan jag rekommendera en film for er att se: Dear Wendy! Min favvo film den har veckan 0 Citera
Java ex Machina Postad 26 juli 2006 Författare Postad 26 juli 2006 just ja, glömde säga att jag är våldtäktsman, och det är min sambo också. och våra två katter strumpan och yster... http://forum.mozilla.ru/img/smilies/roll.png ok glöm det då. 0 Citera
Mr.Man Postad 26 juli 2006 Postad 26 juli 2006 Bor inte i Alby nu men bott där i 17år (och överlevt!!) Det är större risk att råka ut för tråkigheter i centrala stockholm! Men ta med en glock17 och kevlarväst för säkerhets skull... 0 Citera
roswall Postad 26 juli 2006 Postad 26 juli 2006 [citat=Java ex Machina]just ja, glömde säga att jag är våldtäktsman, och det är min sambo också. och våra två katter strumpan och yster... http://forum.mozilla.ru/img/smilies/roll.png ok glöm det då.[/citat] Jag vill bara creda dig för förslaget. Om jag inte bodde 20 mil bort hade jag lätt varit på. Skitbra att du bjuder in tycker jag! :) 0 Citera
Jannie Postad 26 juli 2006 Postad 26 juli 2006 Hihihi, var inte riktigt sa jag menade, men jag brukar vilja traffa folk eller atminstonde veta vad de heter innan jag aker hem till dem. Speciellt om de bor i en annan stad. Som jag sa tidigare tycker jag ocksa att det ar ett utmarkt forslag. Bodde jag ensam skulle jag ocksa garna bjuda in er. Ska tyvarr pa fodelsedagskalas nasta lordag men annars... Jag tycker fler ska ta sadana initiativ. 0 Citera
Java ex Machina Postad 26 juli 2006 Författare Postad 26 juli 2006 ingen fara, Jannie. det var menat som ironi, men när klockan är halv 6 på morgonen och man just klivit upp för att gå till jobbet skriver man inte lika välplanerat. självklart ska man inte följa främlingar hem (även om voodoo kanske inte är det bästa stället att jaga lättlurade småbrudar, det finns nog fler på lunarstorm). jag hade tänkt arrangera att man bytte nummer och sånt innan, samt skicka vägbeskrivning etc, via mail eller meddelanden på sajten. först ville jag bara stämma av hur många som var intresserade och hur många som har möjlighet att ens ta sig hit. eftersom det inte verkar bli något den här helgen, hur ser det ut nästa helg istället för er som är intresserade? Pandan, jag hänger gärna ut någon gång på en ölrunda, bara det inte blir nåt trendställe. 0 Citera
Jannie Postad 26 juli 2006 Postad 26 juli 2006 Mitt var ocksa menat som ironi sa vi ar nog lika daliga pa att uttrycka oss bada tva Jag foljer garna med pa filmkvall och ol kvall. Sag bara nar sa kommer jag om jag inte jobbar. 0 Citera
Anna_Dea Postad 26 juli 2006 Postad 26 juli 2006 [citat=Pandan]varför flyttar du? Kommit in på nån filmutbildning eller...?[/citat] Japp. Jakobsbergs Folkhögskola. 2 terminer. 0 Citera
Mr.Man Postad 26 juli 2006 Postad 26 juli 2006 Jepp! För lite IRL på voodoo film ;) Jag har bara träffat John och orange öga mot öga, skriv upp mej på en pubrunda! 0 Citera
Pandan Postad 26 juli 2006 Postad 26 juli 2006 Till Anna: Nice! Synd att det inte var sthlms filmskola dock, ska börja där nu i augusti och som jag förstått det finns det en hel del från voodoofilm som ska plugga där vilket skulle kunna öppna för massa projekt. Men men, lycka till! 0 Citera
Anna_Dea Postad 26 juli 2006 Postad 26 juli 2006 [citat=Pandan]Till Anna: Nice! Synd att det inte var sthlms filmskola dock, ska börja där nu i augusti och som jag förstått det finns det en hel del från voodoofilm som ska plugga där vilket skulle kunna öppna för massa projekt. Men men, lycka till![/citat] Hehe, men ser inga som helst problem att ta en pubrunda eller filmkväll. Skulle vara trevligt faktigst. Ja, om annat folk vill ^^/ 0 Citera
Pandan Postad 27 juli 2006 Postad 27 juli 2006 Bangar aldrig varken det ena eller andra. Låter som om man får ta och styra upp det snart här på forumet isf. 0 Citera
Java ex Machina Postad 28 juli 2006 Författare Postad 28 juli 2006 definitivt. så hur ser det ut nästa helg, dvs 5 eller 6 aug? för min del är lördagen perfekt. 0 Citera
Jannie Postad 1 augusti 2006 Postad 1 augusti 2006 Fodelsedagskalas pa lordagen, sen jobbar jag resten av helgen. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.