K R Films Postad 5 juli 2006 Postad 5 juli 2006 K | R Films presenterar: "BARN, BLOD OCH VIDEOVÅLD" HANDLING: Filmen handlar om två ungdomar som ständigt sitter inomhus och ser diverse våldsamma filmer och spelar datorspel av våldsam karaktär. Detta påverkar dem väldigt negativt, och snart är hela deras sociala färdigheter helt bortblåsta. När dem väl blir bokstavligen utslängda ur huset, slår det över. Våld blod och massaker är huvudelementen. FORMAT: Wmv LÄNGD: 11:07 min STORLEK: 87 mb http://video.google.com/videoplay?docid=7432643381435649387&q=barn+blod+och+videov%C3%A5ld (bad quality) Adda MSN roobin_larsson@hotmail.com för bättre kvalité. http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/BBV_pic2.JPGhttp://files.upl.silentwhisper.net/upload3/BBV_pic3.JPG http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/BBV_pic4.JPG 0 Citera
Spartacus Postad 5 juli 2006 Postad 5 juli 2006 Nice att man såg kameran reflektera i bilen ;) Diggade slutet som fan 0 Citera
richardoo290 Postad 5 juli 2006 Postad 5 juli 2006 mnja den var helt och hållet sevärd..! :P fast den kanske va lite seeg ibland, sedan såg man inte så värst mycke i rummet när de va mörkt.. ska ni göra fler filmer tänk på lyset ! men annars va den bra... ni va inte rädda för att hälla låtsas blod på kläderna iallafall! :P tips till nästa gång: försök få yx-hugg och allt mer realistiskt sen..? varför hoppa han av cykeln helt plötsligt?? ville han dö??? tänk på de sakerna så borde nästa film ni gör bli grym! p.s: de var mer komedi än skräck! 0 Citera
Usarpe89 Postad 8 juli 2006 Postad 8 juli 2006 Tyckte inte om den nåt vidare. Den var som sagt rätt seg och när det väl hände något kändes det som att de skulle kunnat gjorts snyggare. Störde mig på det konstanta grymtandet som dom gav ifrån sig när de blev galna också. Dock kul att höra ljud från bad taste i bakgrunden, det piggar alltid upp! 0 Citera
ickoo Postad 9 juli 2006 Postad 9 juli 2006 när snubben i italia t-shirt sköt er, hur gjorde ni effekten då ni blev träffade? hyfsat bra rulle annars, kanske lite rörig=) 0 Citera
K R Films Postad 9 juli 2006 Författare Postad 9 juli 2006 Rörigt? Hur menar ni? Och säskilt segt blev det väl inte, filmen är på 11 minuter och storyn är ihoppressad som fan. Explain? 0 Citera
Usarpe89 Postad 9 juli 2006 Postad 9 juli 2006 Tja tillexempel när han börjar jaga efter killen på cykeln....han cyklar o cyklar och cyklar lite till, se3n hoppar han och börjar spring, det skulle ni tex kunnat redigera tightare. 0 Citera
maxv Postad 13 juli 2006 Postad 13 juli 2006 Jaha den här filmen var väldigt seg... Med den här handlingen skulle den varit bättre på ca 4 minuter... Sen var ju fighterna och speciellt slagen... Inte särskilt bra heller... 0 Citera
TopCat Postad 14 juli 2006 Postad 14 juli 2006 Den suspekta klippningen gjorde filmen väldigt rörig/osammanhängande. 0 Citera
K R Films Postad 15 juli 2006 Författare Postad 15 juli 2006 Hehe, inte för att vi inte kan ta emot kritik och så, men er kritik är väldigt ologisk. Ni förklarar inte ett enda dugg ingående hur ni menar utan bara nämner samma sak rad på rad. Jag fattar inte ens hur en film med såpass spänd regi kan bli långtråkig? Liksom VAR blir den långtråkig osv. Måste säga det, att det här är ett riktigt snobbforum. :D 1 Citera
roswall Postad 17 juli 2006 Postad 17 juli 2006 Flera schyssta saker: Stämningen, jag satt och var obehaglig genom hela filmen. Storyn funka, kände mig tveksam innan, men det funka! Något att tänka på: Klipp tightare. 0 Citera
jakethesnake Postad 17 juli 2006 Postad 17 juli 2006 Jo, håller med om tempot. Alltså vissa klipp var för långa. T.ex. när de sitter och spelar. Kortare klipp ger högre tempo och filmen blir mindre långtråkig. Annars tycker jag den var rolig och snygg på ett "bad taste" sätt. 0 Citera
maxv Postad 18 juli 2006 Postad 18 juli 2006 Du behöver inte vara ledsen för att få kritik. Jag tycker den är långtråkig på flera ställen bland annat i början och speciellt klippen i vissa scener tillexempelvis när dom sitter och spelar. Precis som typ 5 personer innan mej skrivit: För Seg klippning. 0 Citera
Najka Postad 14 augusti 2006 Postad 14 augusti 2006 haha väldigt underhållande skulle jag vilja säga. Inte som en skräckis då utan som en komedi. Jag skratta genom hela filmen. Skitbra! Folk säger att den är seg. Jag kan inte se det sega i den... Ljudet var lite störigt bara. 0 Citera
Joe Hill Postad 15 augusti 2006 Postad 15 augusti 2006 [citat=K | R Films;68588] Måste säga det, att det här är ett riktigt snobbforum. :D[/citat] Om du lägger ut din film på nätet, oavsett om det är på detta forum eller annat så kommer den mötas av kritik, positiv som negativ. Kritik är alldeles utmärkt att få eftersom man oftast blir hemmablind på den egna film man skapat. Jag gjorde en skateboardfilm som jag själv var väldigt nöjd med. Lade ut den här och fick en hel del feedback. Ett utav de negativa argumenten var att det var alldeles för långa scener. Vilket jag nu i efterhand håller med om. Lycka till med kommande projekt. 0 Citera
grekentheking Postad 25 augusti 2006 Postad 25 augusti 2006 En bra film med bra handliing och mycket blod. en 4:a. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.