Gå till innehåll

Bygga en affär?


pld

Recommended Posts

Tjenna!

 

Ska spela in en film som ska spelas in i en affär och hade tänkt då att bygga den här affären med tre eller fyra väggar men nån som har lite tips på hur man ska göra, vart man kan köpa material, vad för material ska man använda till väggarna (plywood eller något annat) och vad man ska tänka på?

 

Nån som vet nån bra hemsida eller några bra böcker om detta?

 

/Jesper

Länk till kommentar
Share on other sites

Bygg enkla ramar som du spikar fast plywoodskivor på.

 

Jag kommer nog också att stöta på samma problem någon dag, och det jag undrar är var man får resten ifrån. Alla varor? Man måste ju ha hyllor med varor för att det ska se autentiskt ut. Det faktum att vi ska bygga en djuraffär gör ju inte saken enklare. :P

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

detta inlägg måste vara ett skämt eller? bygga en affär? varför? gå in på närmaste kiosk/affär och fråga om tillstånd på förmiddagen när det är lungt så får du helt säkert det. finns väl bättre sätt att fördriva tid på kring filmen än bygga en affär som du kan få tag i tillstånd av på 10 min. fattar inte varför folk ska göra det så svårt för sig.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...