joli91 Postad 3 februari 2006 Postad 3 februari 2006 Vi har nyss flyttat och pappa renoverar. Han gav förslag om att måla väggarna grön i mitt rum så jag kan använda det till greenscreen. Vad tycker ni om det??? 0 Citera
wääuu Postad 3 februari 2006 Postad 3 februari 2006 hehe koolt, kanske blir lite tröttsamt för ögonen, men jävligt koolt! trevlig fajja du verkar ha ;) 0 Citera
Djungelsmurfen Postad 4 februari 2006 Postad 4 februari 2006 när vi flyttade in i sommras så såg jag till att få blå tapeter i mitt rum för att kunna använda de som bluescreen. fast jag har tyvär inte testat ordentligt än (har så kass belysning här inne) så om du kan vänja dig med färgen så låter de väl inte så dumt tycker jag! 0 Citera
karlssons klister Postad 4 februari 2006 Postad 4 februari 2006 Jo det låter inte fy skam... 0 Citera
joli91 Postad 4 februari 2006 Författare Postad 4 februari 2006 Jag skulle vilja ha sån grönfärg ändå även om ja iinte skulle va filmintresserad för jag tror det skulle bli snyggt:) 0 Citera
Clown Postad 4 februari 2006 Postad 4 februari 2006 Undra vad damerna tänker när de kommer in på ditt rum ... Riggat och klart för filminspelning :) 0 Citera
Dakine Postad 7 februari 2006 Postad 7 februari 2006 [citat=Clown]Undra vad damerna tänker när de kommer in på ditt rum ... Riggat och klart för filminspelning :)[/citat] HAHAHAHHAHAH Tjejen: - Åh, jag skulle så gärna vilja åka på en resa med dig Du: - Äh det fixar jag i After Effects sen ;) 0 Citera
Movi3_m4k3r Postad 25 maj 2006 Postad 25 maj 2006 Haha, jaa, men vad kostar färgen för att måla sitt rum då? 0 Citera
Kroffe Postad 31 maj 2006 Postad 31 maj 2006 [citat=Dakine][citat=Clown]Undra vad damerna tänker när de kommer in på ditt rum ... Riggat och klart för filminspelning :)[/citat] HAHAHAHHAHAH Tjejen: - Åh, jag skulle så gärna vilja åka på en resa med dig Du: - Äh det fixar jag i After Effects sen ;)[/citat] Jag får känslan av att tjejen kommer tro att en P-rulle är på gång jag ^^ 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.