Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beskrivning:

Bert har precis blivit utsläppt från ett mentalsjukhus. Han ska nu flytta hem och lära sej att klara av vardagen. Till hjälp har han sin doktor som ska övervaka Bert tills han kan klara sig själv. Frågan är om doktorns hjälp verkligen hjälper Bert till det bättre, efter ett tag börjar grannen klaga och bert får konstiga saker i brevlådan. Samtidigt börjar doktorn förlora tålamodet med Bert som har ett IQ värre än en två-åring...

Bilder:

http://i51.photobucket.com/albums/f351/holydivers/543.jpg

Filstorlek 98 MB

Speltid 11:18

Codec MPEG-1

Film:

http://www.sprocket.se/media.php?id=1319

Posted

Hahahaha riktigt rolig ;) Mycket bra!

Några godbitar:

Ramlar av stol på gatan:

Ge fan i det där!

Tar upp fisk ur brevlådan:

Titta, ett djur!

Ni lägger ju fiskar på min gata å... borstar brevlådor!

Är ni pyromaner?

Posted

[citat=Eric]Hmm, va ska man säga? ...11 minuter mindre kvar allt leva... :(

Ge fan i det där! Seriöst asså.[/citat]

Vad är det för fel på den?

Jag tycker många här inne tror att allas filmer ska vara superseriösa och beredda att få oscar-nomineringar.

Antar att dessa herrar gjorde filmen för att det är roligt och att de hade roligt när de gjorde den vilket är syftet?

%2$s skrev:
Hehe, kul att du gillade den... Vi hade ganska kul när vi gjorde den också
Behöver inte anta längre ;)
Posted

[citat=Disco Volante] Antar att dessa herrar gjorde filmen för att det är roligt och att de hade roligt när de gjorde den vilket är syftet?[/citat]

Som jag skrev förut på sprocket, vi satsade mer på att få in lite skön humor än att få den jätteproffsig.

[citat=Eric]Hmm, va ska man säga? ...11 minuter mindre kvar allt leva...

Ge fan i det där! Seriöst asså.[/citat]

Och ingen tvingade väl dej att slösa bort dina värdefulla 11 minuter på den här filmen. ;) Inget illa menat.

Posted

[citat=j3n5]Positivt är att ni ibland filmar i fina vinklar, men klippen är ändå för långa..[/citat]

Jo, det kan jag hålla med dej om...

• 2 weeks later...
Posted

Okej, jag tänkte typ slänga ur mig en massa konstruktiv kritik-smörja. Men när jag har läst varför nu gjorde filmen, för att ha kul, så nöjer jag mig med ett ord:

VITBALANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(blev visst några utropstecken också)

Posted

Jag vill bara säga att vad jag förstått så har du nyss börjat försöka göra egen musik, och jag tycker musiken i början av filmen är riktigt nice, fortsätt och satsa på musiken.

Posted

Man tackar :) Jo jag har börjat lite med musik även om jag har hållit på lite då och då. Tack för fina kommentarer, vill gärna ha fler...

• 6 months later...
  • 2 months later...
Posted

tycker eran humor är så jäkla toppen.. "borstar brevlådor, är ni pyromaner?" samma ieran andra film om städhjälpen, så jävla skön humor..

man ska ha kul när man gör en film, och det fattar man att ni har då man hör kameramannen fnissa imellan åt, så himla bra..

keep it up!.

keep it up!.

• 2 months later...