Pace Postad 22 november 2005 Postad 22 november 2005 Nu inför vi några utmärkelser för medlemmarna på Voodoo Film. Årets medlem. Utmärkelse till en medlem som har bidragit mest till forumet under året.Årets hjälpsammaste medlem. Som svarar på frågor, hjälper folk till rätta och ser till att alla trivs.Årets diskussion. En diskussion som på något vis står ut från alla andra under året.Årets roligaste diskussion. En diskussion som helt enkelt är riktigt rolig.Årets roligaste medlem. Den roligaste och mest humoristiska medlemmen på forumet. Varje dag postar många av oss frågor eller önskar få hjälp i allmänhet. Och med åren som gått har vi postare hjälpt och byggt upp ett stort forum med kunskap som alla kan ta del av! Vi förväntar oss inga belöningar, men ett enkelt tack kan ibland göra dagen lite gladare. Men nu ska ni få ett erkännande för det ändlösa arbete ni har gjort! Hur fungerar det? Först börjar vi med att samla in nomineringar på medlemmar. Du får bara nominera en person per kategori, men du kan välja att nominera för alla kategorier eller bara de du vill. Det går att nominera fram till den 20 december. Sedan sammanställer vi nomineringarna i en omröstning där alla får rösta. Omröstningen avgör sedan vem som vinner utmärkelsen. Hur nominerar jag? Du nominerar genom att skicka ett PM till Pace (alltså mig) och skriv kategori samt medlem som förtjänar priset. Givetvis kan du inte nominera sig själv. I fallet med "Årets diskussion" och "Årets roligaste tråd" måste du också bifoga adressen till diskussionen. Tiden för nomineringar har passerat. Det går inte att nominera längre. Du kan använda texten nedan och bara fylla på. De kategorier du inte vill fylla i kan du lämna tomma. [citat=Kopiera och klistra in i PM]Hej! Jag vill nominera följande personer och diskussioner. Årets medlem: (Namn) Årets hjälpsammaste medlem: (Namn) Årets roligaste medlem: (Namn) Årets diskussion: (Adress) Årets roligaste diskussion: (Adress)[/citat] Och några regler... En tävling av detta slag kan ju givetvis inte vara utan regler. Här är våra regler: Jag (Pace) kan inte nomineras alls. Om så hade varit fallet hade jag fått alla röster, så det är för er eget bästa. ;)De medlemmar du nominerar ska vara de som är värda utmärkelsen, så nominera inte någon bara för att du blir ombedd att göra det.Nomineringarna är helt anonyma och kommer inte att avsöljas för någon.Du kan inte nominera dig själv. (Om du nu är så bra som du tror, kommer ju folk att rösta på dig ändå. ;))Om du av någon anledning skulle få alla röster i alla personkategorier (Årets medlem, årets hjälpsammaste medlem och årets roligaste medlem) kommer vi endast att dela ut en utmärkelse och resten till andra nominerade, men du får välja själv vilken av utmärkelsen du vill ha först. Det är mer rättvist och jag anser att det är bättre än att en person ska få alla utmärkelser och samtidigt få mängder med knappar under sitt användarnamn. Vad vinner jag? Vinnarna får en snygg liten knapp under sitt namn under hela året ("Årets medlem 2005" och så vidare), känslan av att känna sig uppskattade och beundransvärda samt två biobiljetter. Det gäller dock inte utmärkelserna om trådar (exempelvis "Årets diskussion" och så vidare). 0 Citera
krockis Postad 22 november 2005 Postad 22 november 2005 Klockrent...ni kan redan nu börja titta över mina inlägg och ge mig lite cred för dessa :) roligt initiativ! 0 Citera
Usarpe89 Postad 22 november 2005 Postad 22 november 2005 Känns som Gorse rätt säkert kommer vinna någon av kategorierna:) 0 Citera
gorse Postad 23 november 2005 Postad 23 november 2005 [citat=Usarpe89]Känns som Gorse rätt säkert kommer vinna någon av kategorierna:)[/citat] Nejtack. Det finns ingen kategori "inläggsfrekvens". 0 Citera
Apeman90 Postad 23 november 2005 Postad 23 november 2005 Ja Gorse borde vinna något av priserna, ska nominera honom snart=D Han borde starta en databas där han skriver allt han kan, så blir det bättre än google.com :D Bra initiativ Pace! keep up the good work. /Jakob 0 Citera
walfridson Postad 23 november 2005 Postad 23 november 2005 Bästa film i "visa din film" hade jag gärna sett. 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 30 november 2005 Postad 30 november 2005 nu har jag nominerat. visar ni bara resultatet för de som fått flest röster eller tar ni alla som fått någon röst? vore kul att se om kanske någon röstade på en - alltså att ni publicerar samtliga nomineringar i nummerordning. Tror alla tål lite dokusåpastyle på voodoofilm. 0 Citera
Pace Postad 30 november 2005 Författare Postad 30 november 2005 [citat=lilla_farbrorn]nu har jag nominerat. visar ni bara resultatet för de som fått flest röster eller tar ni alla som fått någon röst? vore kul att se om kanske någon röstade på en - alltså att ni publicerar samtliga nomineringar i nummerordning. Tror alla tål lite dokusåpastyle på voodoofilm.[/citat] Alla nomineringar inom respektive kategori kommer att finnas för omröstning, vilket innebär att du kan se samtliga nomineringar och samtliga omröstningar. Däremot kan ni inte se vem som har röstat på vem, eller vem som har nominerat vem. Det är hemligt. :) 0 Citera
Pandan Postad 1 december 2005 Postad 1 december 2005 Tycker Gorse ska få för roligaste medlem bara pga hur ofta han svarar till folk :P 0 Citera
Pace Postad 1 december 2005 Författare Postad 1 december 2005 Nominera flera! Nomineringarna skickar du till mig. Mer information finns i första inlägget. Alla tycker vi att någon på forumet är särskilt hjälpsam - men nu är det slut på tyckandet! Nominera din favvomedlem till utmärkelsen i stället för att bara hålla inne dina åsikter! (Detta gäller självklart inte er som redan har nominerat. ;)) 0 Citera
Usarpe89 Postad 6 december 2005 Postad 6 december 2005 Panda - Jasså, själv tycker jag han borde få för hjälpsammastemedlem. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.