Norbert Postad 14 maj 2006 Postad 14 maj 2006 Om Vlad Tepes (A.K.A. Greve Dracula) uppenbarar sig och ser irriterad ut så lovar jag att filma hela förloppet och lägga på läskiga ljudeffekter och orgelmusik (med orgeln jag också får i julklapp) och sedan lägga upp filmen under "Kolla min film". Det kan bli årets dogma.
Java ex Machina Postad 14 maj 2006 Postad 14 maj 2006 [citat=Norbert]Om Vlad Tepes (A.K.A. Greve Dracula) uppenbarar sig och ser irriterad ut så lovar jag att filma hela förloppet och lägga på läskiga ljudeffekter och orgelmusik (med orgeln jag också får i julklapp) och sedan lägga upp filmen under "Kolla min film". Det kan bli årets dogma.[/citat] jag trodde det var ute med dogma?
Norbert Postad 14 maj 2006 Postad 14 maj 2006 Ash då. Frågar man snällt kanske man får herr Tepes att ställa upp på lite galna stunts som att svälja en silverbägare och att ta en promenad i dagsljus. Då blir det helt plötsligt Jackass möter Nosferatu.
Den där därborta Postad 14 maj 2006 Postad 14 maj 2006 Jadu. Problemet blir väll att han säkert kräver en annan betalning än pengar...
Norbert Postad 14 maj 2006 Postad 14 maj 2006 Jag bör med andra ord önska mig något annat i julklapp...
Den där därborta Postad 14 maj 2006 Postad 14 maj 2006 Haha precis! Om du inte har en massa vitlök! :D
Den där därborta Postad 15 maj 2006 Postad 15 maj 2006 Kanske! Men då måste du lura i honom att det är vanligt bröd! Kanske lägga en saftig blodig biff emellan o få honom att äta det. Dock är det en risk jag personlig ej skulle våga ta
Norbert Postad 15 maj 2006 Postad 15 maj 2006 Vitlöksbröd Blod Biff Blir han ilsk tar vi en promenad i dagsljus.
lilla_farbrorn Postad 16 maj 2006 Författare Postad 16 maj 2006 Tack för din beställning. Tomten tar nu ej längre emot fler önskemål. Vi hänvisar till övriga nära och kära vad gäller ärenden som under vår högsäsong rör tomten. Vår önskemottagning öppnar igen i november. Välkommen åter. Tråden bör låsas.
Ronnie Postad 17 maj 2006 Postad 17 maj 2006 Om ni är snälla så kanske jultomten öppnar tråden igen i december ;).
Recommended Posts