Eiik Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Ja nästa år så får vi se den flygande hjälten igen: här är den Teaser Trailer: http://www.supermanimagery.com/SRmovies/Superman_Returns_Teaser_Trailer.mov http://www.iesb.net/videointerviews/supermanteasertrailer.php De är samma. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonkanon Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Tja, fräckare teasers har jag ju sett... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anhool Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Riktigt dålig trailer imo. Fick inte alls känslan av att vilja se den. Nej, Superman klarar jag mig nog utan. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stålis Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Nu kan jag inte se quicktime filmer från jobbet, men hur kass än teasern är så kommer jag se filmen ändå. Jag vet inte varför, men jag är såld när det gäller filmer om superhjältar! :) (Nej, inte därför jag kallar mig "Stålis", det har med mitt efternamn att göra) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_nemo_ Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Tror inte att det där är en riktig trailer, förmodligen något fan som gjort. Även fast logon är skickligt gjord isånafall. Hursomhelst så är alla klipp som är med i den exakt det som visades på comic-con i sommras. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trancedanne Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 fan trailers båda, inget riktigt.. Detta kommer bli nästa års bästa film för mig för det är Bryan Singer som gör den, ett geni. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anhool Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Bra, då kanske det finns hopp för filmen än. Men jag gillar verkligen inte Superman. Batman skulle spöa honom any day. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knodel Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Superman är super! Jag såg en gång "stålis" på tv, han vart flygande! x( 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yadis Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Kan berätta att denna film är en av de första som spelas in med digitalkamera(dock ingen man hittar på el-giganten, utan panavision har tagit fram nån miljondollarskamera), ska bli intressant att se resultatet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDA Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 [citat=Yadis]Kan berätta att denna film är en av de första som spelas in med digitalkamera(dock ingen man hittar på el-giganten, utan panavision har tagit fram nån miljondollarskamera), ska bli intressant att se resultatet.[/citat] En av de första? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eiik Posted October 19, 2005 Author Share Posted October 19, 2005 [citat=_nemo_]Tror inte att det där är en riktig trailer, förmodligen något fan som gjort. Även fast logon är skickligt gjord isånafall. Hursomhelst så är alla klipp som är med i den exakt det som visades på comic-con i sommras.[/citat] Ja, du har så rätt. glömde skriva att de va "falska" när jag gjorde tråden. Vi måste ha läst samma sak, att det är många som tror att det inte är den riktiga. Men Man får ju en inblick hur scener och hur superman kommer att vara. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yadis Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 [citat=TDA][citat=Yadis]Kan berätta att denna film är en av de första som spelas in med digitalkamera(dock ingen man hittar på el-giganten, utan panavision har tagit fram nån miljondollarskamera), ska bli intressant att se resultatet.[/citat] En av de första?[/citat] Japp en av de först hollywoodprodukutionera för en storfilm som kör digitalt, kanske ska tilläggas:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDA Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Star Wars Episode 2 & 3, Sin City, Once upon a time in Mexico, Collateral, Ali... :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yadis Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Inte helt o hållet, här är t.ex Ali från IMDB: Technical Specifications for Ali (2001) Camera Michael McAlister's Lipstick Cameras (particular scenes) Panavision Panastar, Primo Lenses Panavision Platinum Panavision Pogocam Cameras, Primo Lenses Panavision XLs, Primo Lenses Sony HDW-F900, Panavision Primo Digital Lenses (some night scenes) Film negative format (mm/video inches) 35 mm Cinematographic process HDCAM (1080p/24) Super 35 Printed film format 35 mm (anamorphic) Aspect ratio 2.35 : 1 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDA Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Ok... :) Min poäng var iaf att om du är nyfiken på hur de stora grabbarna kör digitalt så finns där exempel att se. Det känns inte direkt som en anledning till att längta efter nya Stålmannen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walfridson Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 http://www.apple.com/trailers/wb/supermanreturns/ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted December 17, 2005 Share Posted December 17, 2005 [citat=Yadis]Inte helt o hållet, här är t.ex Ali från IMDB:[/citat] men faktum kvarstår att exempelvis Revenge Of The Sith för att nämna en är helt digital, tillåmä HD, så argumentet dog i vart fall. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts