Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

[citat=Gustaf Lindborg]Tjejen nämnde den filmen. Nåt smörigt?[/citat]

Väldigt smörigt och oerotiskt! Men om tjejen nämnde den, så varför inte. Fyller nog funktionen av en hångel-film ;)

Postad

SPOILERVARNING!!!!!SPOILERVARNING!!!!!SPOILERVARNING!!!!!

SPOILERVARNING!!!!!SPOILERVARNING!!!!!SPOILERVARNING!!!!!:

-----------------------------------------------------------

När jag såg den så fick jag höra att det de var syskon... det

gav mig lite problem i slutet när hon blev gravid med sin bror...

hade jag fel eller var det så det var?

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

I övrig så kan jag inte säga att den var något vidare...

Postad

Helt OT, men är inte "petting" är djävligt tråkigt ord? "-Älskling, vad sägs om lite petting till Blå lagunen ikväll? Eller ska vi ha fullbordat samlag?"

Postad

[citat=TDA]Helt OT, men är inte "petting" är djävligt tråkigt ord? "-Älskling, vad sägs om lite petting till Blå lagunen ikväll? Eller ska vi ha fullbordat samlag?"[/citat]

Klockrent! :D

Postad

[citat=Gustaf Lindborg]Pettingfilm - passar ju perfekt det! Förslag på fler (bättre) pettingfilmer? :)[/citat]

Gör en egen!

Förslag på fler pettingfilmer? Menar du instruktionsfilmer, eller?

Postad

Nej, dom är inte riktiga syskon, bara uppväxta som sådana.

Don Juan de Marco e väl en lagom bra pettingfilm? Och då är den ju faktiskt bra på riktigt också!

Postad

[citat=Pandan]Don Juan de Marco e väl en lagom bra pettingfilm? Och då är den ju faktiskt bra på riktigt också![/citat]

Jag tror inte att man borde ägna sig åt en film som man måste följa om man ska hålla med med petting... Men om hon har ögonen för Johnny Depp så varför inte ;) (om det är den filmen du syftar på).

Postad

[citat=jmalmsten] puh, då kanske jag ska ta och se den nästa gång den går på tv... såg bara slutet sist.[/citat]

Ursäkta att jag säger det men, är du dum på riktigt?!?!=) Undvik filmen tills du dör, den är ju så dålig så oj oj oj...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...