Gustaf Lindborg Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Visste inte riktigt var jag skulle posta denna tråd, så det blev här. Jag skulle, innan tv-kvällen börjar, vilja veta vad Blå lagunen är för film? Det låter som någon gammal piratfilm. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDA Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Hehe, piratfilm. :) Blå lagunen är romantiskt dravel av värsta slag...undvik. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gustaf Lindborg Posted September 30, 2005 Author Share Posted September 30, 2005 Tjejen nämnde den filmen. Nåt smörigt? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anhool Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 En ung tjej och en ung kille på en öde ö. Behöver jag säga mer? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gogola Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 lägg till "Skräcken från" och byt ut Blåa till Svarta så blir de Skräcken Från Svarta Lagunen, mer känd som Creature From The Black Lagune 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 [citat=Gustaf Lindborg]Tjejen nämnde den filmen. Nåt smörigt?[/citat] Väldigt smörigt och oerotiskt! Men om tjejen nämnde den, så varför inte. Fyller nog funktionen av en hångel-film ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmalmsten Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 SPOILERVARNING!!!!!SPOILERVARNING!!!!!SPOILERVARNING!!!!! SPOILERVARNING!!!!!SPOILERVARNING!!!!!SPOILERVARNING!!!!!: ----------------------------------------------------------- När jag såg den så fick jag höra att det de var syskon... det gav mig lite problem i slutet när hon blev gravid med sin bror... hade jag fel eller var det så det var? ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ SPOILERVARNING!!!!!SPOILERVARNING!!!!!SPOILERVARNING!!!!! SPOILERVARNING!!!!!SPOILERVARNING!!!!!SPOILERVARNING!!!!! I övrig så kan jag inte säga att den var något vidare... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gustaf Lindborg Posted September 30, 2005 Author Share Posted September 30, 2005 Pettingfilm - passar ju perfekt det! Förslag på fler (bättre) pettingfilmer? :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usarpe89 Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 Som sagt, mjukporr som kallas för film. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDA Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 Helt OT, men är inte "petting" är djävligt tråkigt ord? "-Älskling, vad sägs om lite petting till Blå lagunen ikväll? Eller ska vi ha fullbordat samlag?" 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam88 Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 [citat=TDA]Helt OT, men är inte "petting" är djävligt tråkigt ord? "-Älskling, vad sägs om lite petting till Blå lagunen ikväll? Eller ska vi ha fullbordat samlag?"[/citat] Klockrent! :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 [citat=Gustaf Lindborg]Pettingfilm - passar ju perfekt det! Förslag på fler (bättre) pettingfilmer? :)[/citat] Gör en egen! Förslag på fler pettingfilmer? Menar du instruktionsfilmer, eller? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pandan Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Nej, dom är inte riktiga syskon, bara uppväxta som sådana. Don Juan de Marco e väl en lagom bra pettingfilm? Och då är den ju faktiskt bra på riktigt också! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 [citat=Pandan]Don Juan de Marco e väl en lagom bra pettingfilm? Och då är den ju faktiskt bra på riktigt också![/citat] Jag tror inte att man borde ägna sig åt en film som man måste följa om man ska hålla med med petting... Men om hon har ögonen för Johnny Depp så varför inte ;) (om det är den filmen du syftar på). 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmalmsten Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 inte syskon? puh, då kanske jag ska ta och se den nästa gång den går på tv... såg bara slutet sist. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santafantasma Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 [citat=jmalmsten] puh, då kanske jag ska ta och se den nästa gång den går på tv... såg bara slutet sist.[/citat] Ursäkta att jag säger det men, är du dum på riktigt?!?!=) Undvik filmen tills du dör, den är ju så dålig så oj oj oj... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmalmsten Posted October 6, 2005 Share Posted October 6, 2005 vad kan jag säga... filmutbudet på tvn är ju inte så stort... man tager vad man haver. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts