borta Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Hejsan. Här är ett till litet opretantiöst verk av mig: http://www.sprocket.se/media.php?id=620 Lite nostalgi till barndommens barnprogram. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Helskysst!! Fast jag tror det är svårt att sitta ensam och tala in en berättelse så att den blir trygg och stabil. Nu tycker jag det hörs att ingen har lyssnat medan du pratat i micken. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borta Posted June 14, 2005 Author Share Posted June 14, 2005 [citat=gorse]Helskysst!! Fast jag tror det är svårt att sitta ensam och tala in en berättelse så att den blir trygg och stabil. Nu tycker jag det hörs att ingen har lyssnat medan du pratat i micken.[/citat] Ja, jo. Jag la ärligt talat inte ner nån direkt tid på det, så du har rätt. Det var en tagning och så fick det bli så... Vid ett tillfälle hör man rätt tydligt att jag stannar upp en stund och kliar mig på näsan... :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arvid Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Helrätt! Det där passar säkert till tv, bollibompa eller nåt. Och inte är det väl ändå nåt fel på rösten. Nä, alldeles utomordentligt enkelt och bra. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-kock Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Haha förjävla bra :D Tycker du borde försöka få den där visad i, som någon sa, Bolibompa eller liknande. I övrigt kommer jag inte på något att kommentera som ingen annan sagt tidigare. KUTGW 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davio Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Otrolig gullig och underhållande. Jag tycker om den faktiskt, som dom skrev på spocket - Slipsen är läskig ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xtreme Records Posted July 17, 2005 Share Posted July 17, 2005 1. Mycket pedagogisk röst - jag gillar 2. Kan jag få använda eftertextlåten som ringsignal? //Kalle 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts