Gå till innehåll

Vapen


Recommended Posts

Jag gjorde mina AK-47or i trä. klipte ut en pappers mall i rätt storlek, sedan ritade en det på en lagom stor och bred träbit,jag gav det till en som sågade ut dom med en bansåg som i sintur gav det till två som stod klara med vinkelslipar. sedan målade vi dom i svart och baserade det som skulle vara i trä.: )

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=wane be bra]Jag gjorde mina AK-47or i trä. klipte ut en pappers mall i rätt storlek, sedan ritade en det på en lagom stor och bred träbit,jag gav det till en som sågade ut dom med en bansåg som i sintur gav det till två som stod klara med vinkelslipar. sedan målade vi dom i svart och baserade det som skulle vara i trä.: )[/citat]

 

Finns det bilder på resultatet?

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag bor just nu i vietnam och mina Ak-47 är hamma men jag ska komma hem till sommaren och då kan jag fota dom och skicka in det.(man går ju inte precis runt med ett sånt foto i plånboken) Jag ska åka hem den 13 de juni så det är inte länge till, ska göra det så fort jag kan!

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Black Star]Finns det inget företag som arbetar med att låna ut/hyra ut rekvisita, te.x vapen till filmare.[/citat]

 

Man tycker att det borde finnas. Men har tyvärr inte hört talas om något sådant i Sverige. Om någon annan vet så är jag också intresserad :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...