Jump to content

Vapen

Recommended Posts

Jag gjorde mina AK-47or i trä. klipte ut en pappers mall i rätt storlek, sedan ritade en det på en lagom stor och bred träbit,jag gav det till en som sågade ut dom med en bansåg som i sintur gav det till två som stod klara med vinkelslipar. sedan målade vi dom i svart och baserade det som skulle vara i trä.: )

[citat=wane be bra]Jag gjorde mina AK-47or i trä. klipte ut en pappers mall i rätt storlek, sedan ritade en det på en lagom stor och bred träbit,jag gav det till en som sågade ut dom med en bansåg som i sintur gav det till två som stod klara med vinkelslipar. sedan målade vi dom i svart och baserade det som skulle vara i trä.: )[/citat]

Finns det bilder på resultatet?

Jag bor just nu i vietnam och mina Ak-47 är hamma men jag ska komma hem till sommaren och då kan jag fota dom och skicka in det.(man går ju inte precis runt med ett sånt foto i plånboken) Jag ska åka hem den 13 de juni så det är inte länge till, ska göra det så fort jag kan!

[citat=Black Star]Finns det inget företag som arbetar med att låna ut/hyra ut rekvisita, te.x vapen till filmare.[/citat]

Man tycker att det borde finnas. Men har tyvärr inte hört talas om något sådant i Sverige. Om någon annan vet så är jag också intresserad :)