Leviant Postad 13 maj 2005 Postad 13 maj 2005 Ok, jag vill också vara med! :) First up: "Nice work Bonedaddy" "yeah I guess so just like last year and the year before that, and the year before that..." Nightmare before christmas! Här kommer ett nytt citat: "Even in my dreams, I'm an idiot who knows he's about to wake up to reality." 0 Citera
Cess Postad 13 maj 2005 Postad 13 maj 2005 yeah whatever, men ingen kan den här. Totalt... "That life came so close to never happen" 0 Citera
daydreamer Postad 13 maj 2005 Postad 13 maj 2005 Haha detta var mäkta kul. :) Blå piller i jafars återkomst samt jonathan stöta på skorpan. =) hehe humor. 0 Citera
Pontus Postad 13 maj 2005 Postad 13 maj 2005 [citat=Cess]yeah whatever, men ingen kan den här. Totalt... "That life came so close to never happen"[/citat] 25th hour måste det vara. Skitbra film för övrigt. 0 Citera
Biffen882 Postad 13 maj 2005 Postad 13 maj 2005 "My job basically consists of masking my contempt for the assholes in charge and at least once a day, retiring to the men's room so I can jerkoff, while I fantasise about a life that doesn't so closely resemble hell..." Gissa :P 0 Citera
final_cut Postad 14 maj 2005 Postad 14 maj 2005 [citat=Biffen882]"My job basically consists of masking my contempt for the assholes in charge and at least once a day, retiring to the men's room so I can jerkoff, while I fantasise about a life that doesn't so closely resemble hell..." Gissa :P[/citat] Svar: American Beauty Nästa, mycket enkel egentligen: "I have existed from the morning of the world and I shall exist until the last star falls from the night. Although I have taken the form of Gaius Caligula, I am all men as I am no man and so - I am a God." 0 Citera
Cess Postad 16 maj 2005 Postad 16 maj 2005 "A bullet always tells the truth" och... "wake up, wake up you fucking dyke" 0 Citera
Usarpe89 Postad 16 maj 2005 Postad 16 maj 2005 Cess, ditt första är väl man on fire men du måste svara på ayame's citat innan du droppar nya:) Nån som kan ayame's? 0 Citera
Cess Postad 17 maj 2005 Postad 17 maj 2005 Well, ingen kan... men så kunde man bara en av mina. So whatever... Jag droppar ytteligare en "Just like new" 0 Citera
Usarpe89 Postad 17 maj 2005 Postad 17 maj 2005 Kan ju komma från vad som helst...chansar på star wars episod 1:) 0 Citera
Djungelsmurfen Postad 17 maj 2005 Postad 17 maj 2005 ingen verkade kunna min :l det var iaf från Gröna Gubbar Från Y.R. 0 Citera
Usarpe89 Postad 17 maj 2005 Postad 17 maj 2005 Djungelsmurfen - Sry men den har jag aldrig hört talas om:/... kör vidare hur som helst "GODDAMN, it's cold!" -It'll warm up once you're in it! "FUCK YOU! You come out here!" 0 Citera
Cess Postad 18 maj 2005 Postad 18 maj 2005 Känner verkligen igen det citatet. Men vet inte... Min var från Reloaded, btw. Har en till: - "Frankly my dear, I don't give a damn" 0 Citera
BelGarion Raptor Postad 18 maj 2005 Postad 18 maj 2005 har läst citaten men kan knappt några av dem. Tydligen ser vi på helt olika filmer.. :) Jag o syrran är inbitna citatfanatiker och frågar ut varandra stup i kvart.. tänkte dra en som hon fick bita i häromdan, egentligen enkel men kan vara en nöt.. ok, det här är en visuell citat: Källare, stor maskin, startar up, elfel, mörkläggning, tyst.. en röst: "..Hmmm.." "Jag har velat skriva citat länge men jag kan inte svara på de andra. Måste börja kolla på film mer".. 0 Citera
Star_Wars_roxx Postad 18 maj 2005 Postad 18 maj 2005 De som inte kan denna är kassa på riktigt! ''May The Force Be With You..'' Hehe ;) 0 Citera
damtralla Postad 18 maj 2005 Postad 18 maj 2005 Hmm.... kan det möjligtvis vara.. Stekta gröna tomater? OM det nu mot förmodan inte var det så skulle jag nog göra en grov gissning på starwars. Några till: 1."HOW SEXY AM I NOW.. FUCKER!?!!!!!!!!!" 2."Hell is simpy to be taken away from Gods sight" ^något liknande, filmen har försvunnit och det var ett bra tag sen jag såg den från samma film som nummer 2: 3."Have you ever wonder why God sent an angel to come with bad news or to kill someone?" ^Åter igen.. något liknande... och en sista 4. "Jag har längtat efter denhär dan när man får göra något så man får känna att man lever.. lägga hundskitar i en bil eller knuffa blinda. Nä.. man sitter som nån jävla fågel på en pinne och lägger en klutt då och då." 0 Citera
Djungelsmurfen Postad 18 maj 2005 Postad 18 maj 2005 har ni inte sett Gröna Gubbar Från Y.R? då har ni missat nått!! 0 Citera
Santafantasma Postad 18 maj 2005 Postad 18 maj 2005 "-If we would like 5 minutes left to live before we all die, would you fuck us then? -In that most unlikely situation? Yeah, I guess. -Wow, she´s a slut!" vilken är det då?=) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.