pontusW Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 Jag och en kompis ska göra en snowboardfilm som projektarbete, filmen ska vara klar den 21 april så vi har satt ihop en liten teaser. Säg gärna va ni tycker! KOLLA IN DEN PÅ: http://www.hannesnetzell.se/the_projekt_teaser_05.wmv 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davo Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 [citat=pontusW]Jag och en kompis ska göra en snowboardfilm som projektarbete, filmen ska vara klar den 21 april så vi har satt ihop en liten teaser. Säg gärna va ni tycker! KOLLA IN DEN PÅ: http://www.hannesnetzell.se/the_projekt_teaser_05.wmv[/citat] + Bra åkning. Bra klippt. Lite effekter sådär är lattjo. - Skitig lins. The Project texten i rosa är amatörmässig i jämförelse med den proffsiga inledningstexten. Tips! Är filmen 5 minuter eller mer så ha gärna med klipp med icke-åkning. Kör hårt. /D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erreth Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 riktigt skön musik och åkning.. kunde vart lite mer effekter med tanke på att det är en teaser tycker jag.. tycker också det är shysst om man har profiles i filmen att man presenterar dom snabbt, bara gör ett 1 sek snapshot med namn och ett trick efter, själv gör jag aggressive inline film och är snart klar med teasern, vet inte hur man lägger upp bara =( 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robin Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 Schysst musik, bra åkning och några ganska coola effekter. Gillar dock inte såna där svarta kanter man får av att använda fisheye-konverters. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ressigören Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Joanna Newsom!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattsand Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 grym. för få landningar dock. jag gillar att se att folk stompar dem. hoppas att det bara är teasern som utelämnat dem. /mattias 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ad4m Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 den såg ju riktigt intresant ut. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawo Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Väldigt snyggt, härligt oxå att ni var tillräckligt orginella att skippa diverse "coola" effekter. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rydén Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Skysst teaser! Skulle vara roligt att se hela filmen sedan. Håller på att göra snowboardfilm som projektarbete jag med. slänger väll upp trailern eller en bit ur filmen så småningom. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts