Jump to content

Recommended Posts

Posted

[citat=pontusW]Jag och en kompis ska göra en snowboardfilm som projektarbete, filmen ska vara klar den 21 april så vi har satt ihop en liten teaser.

 

Säg gärna va ni tycker!

KOLLA IN DEN PÅ:

http://www.hannesnetzell.se/the_projekt_teaser_05.wmv[/citat]

 

+ Bra åkning. Bra klippt. Lite effekter sådär är lattjo.

- Skitig lins. The Project texten i rosa är amatörmässig i jämförelse med den proffsiga inledningstexten.

Tips! Är filmen 5 minuter eller mer så ha gärna med klipp med icke-åkning.

Kör hårt.

/D

Posted

riktigt skön musik och åkning.. kunde vart lite mer effekter med tanke på att det är en teaser tycker jag.. tycker också det är shysst om man har profiles i filmen att man presenterar dom snabbt, bara gör ett 1 sek snapshot med namn och ett trick efter, själv gör jag aggressive inline film och är snart klar med teasern, vet inte hur man lägger upp bara =(

Posted

Schysst musik, bra åkning och några ganska coola effekter.

 

Gillar dock inte såna där svarta kanter man får av att använda fisheye-konverters.

  • 2 weeks later...
Posted

Skysst teaser!

 

Skulle vara roligt att se hela filmen sedan.

Håller på att göra snowboardfilm som projektarbete jag med.

slänger väll upp trailern eller en bit ur filmen så småningom.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...