_nemo_ Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 Det är här man skriver då eller hur? Nu ska ja o sambon upp till BB o hämta en till liten krabat =) Önska oss lycka till. Ps. Var tvungen att skriva det här på sidan, är man beroende av er så är man:) Ds. 0 Quote
Pace Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 Får passa på att önska dig grattis och hälsa den nya krabaten välkommen! :D En ny Voodoo-medlem måntro? ;) Snart är det min tur att bli farbror, är redan morbror sedan tio år tillbaka. 0 Quote
Mr.Man Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 Då får man gratulera! Så får du bjuda på cigarr nästa gång vi hör av dej ;) 0 Quote
_nemo_ Posted April 2, 2005 Author Posted April 2, 2005 Tackar :) Det blev en grabb, har en tös sen innan på 3 år, så nu är min barn-klan completed =) 0 Quote
wääuu Posted April 2, 2005 Posted April 2, 2005 GRATTIS!! Vet du vad han ska heta? vad heter tösen? se till att lära dom mycket om film i tidig ålder så har vi nästa syskonen coen på G ju! 0 Quote
_nemo_ Posted April 2, 2005 Author Posted April 2, 2005 Tack! Min dotter heter Amidala (ja, jag gillar Starwars:)) Och det var hon som fick välja namn åt gossen, så hon fick några alternativ och det blev till slut Chewbacca. Skojar bara, Liam blev det till slut. Ps. Vill bara slå ett slag för lustgasen, alla borde ha en sådan tub i sitt hem, fy fan va glad man va, inte ett dugg nervös =). Ds. 0 Quote
gorse Posted April 2, 2005 Posted April 2, 2005 Grattis! Det där kommer du få glädje av i många år framöver. Börja spara till körkort. Lustgas är inte dumt faktiskt. 0 Quote
Lasse_laser Posted April 2, 2005 Posted April 2, 2005 Lycka till är kanske lite försent, så jag får i allafall säga grattis 0 Quote
_nemo_ Posted April 4, 2005 Author Posted April 4, 2005 Här är ett prov på hur nyblivna pappor är :) Omåttligt stolta, så här lägger jag in en bild på mina älsklingar. 0 Quote
A96516 Posted April 4, 2005 Posted April 4, 2005 Dom är ju Sååå guliga borde vara stolt det hade ja vart :) 0 Quote
TDA Posted April 4, 2005 Posted April 4, 2005 Grattis Nemo! Hur fan orkar du egentligen med att snacka film, göra film, ta hand om två ungar och plugga? Någonstans går det inte ihop, skippat sömn eller? :) 0 Quote
_nemo_ Posted April 4, 2005 Author Posted April 4, 2005 [citat=TDA]Grattis Nemo! Hur fan orkar du egentligen med att snacka film, göra film, ta hand om två ungar och plugga? Någonstans går det inte ihop, skippat sömn eller? :)[/citat] Sover typ 6 timmar per dygn, det går om man bara vill. Men jag börjar mer och mer glida åt att bara ägna mig åt manusskrivande, bli bättre på det och bara skriva sköna stories, så får ni filma dom sen:). 0 Quote
Recommended Posts