Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det är här man skriver då eller hur?

Nu ska ja o sambon upp till BB o hämta en till liten krabat =)

Önska oss lycka till.

Ps. Var tvungen att skriva det här på sidan, är man beroende av er så är man:) Ds.

Posted

Får passa på att önska dig grattis och hälsa den nya krabaten välkommen! :D En ny Voodoo-medlem måntro? ;)

Snart är det min tur att bli farbror, är redan morbror sedan tio år tillbaka.

Posted

Tack!

Min dotter heter Amidala (ja, jag gillar Starwars:)) Och det var hon som fick välja namn åt gossen, så hon fick några alternativ och det blev till slut Chewbacca.

Skojar bara, Liam blev det till slut.

Ps. Vill bara slå ett slag för lustgasen, alla borde ha en sådan tub i sitt hem, fy fan va glad man va, inte ett dugg nervös =). Ds.

Posted

Grattis Nemo! Hur fan orkar du egentligen med att snacka film, göra film, ta hand om två ungar och plugga? Någonstans går det inte ihop, skippat sömn eller? :)

Posted

[citat=TDA]Grattis Nemo! Hur fan orkar du egentligen med att snacka film, göra film, ta hand om två ungar och plugga? Någonstans går det inte ihop, skippat sömn eller? :)[/citat]

Sover typ 6 timmar per dygn, det går om man bara vill.

Men jag börjar mer och mer glida åt att bara ägna mig åt manusskrivande, bli bättre på det och bara skriva sköna stories, så får ni filma dom sen:).