Christopherno1 Posted December 16, 2019 Share Posted December 16, 2019 Hej! Jag och en annan kille söker en filmfotograf för inspelning av kortare film/filmer kring Göteborg. Det utgår ingen ersättning i nuläget, men om du är duktig erbjuder vi visst inflytande i produktionen. Vi är båda ambitiösa killar, och letar efter dig som också är seriös och vill göra nått bra, samt vidga ditt kontakt-nät:) PM för mer info! Mvh, Christopher 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghijohansson Posted December 17, 2019 Share Posted December 17, 2019 Har ni kontaktat någon filmskaparförening i Göteborg? Exempelvis finns ju Öppna Kanalen. Alternativt så är uppdraget kanske sådant att det skulle passa att eleverna på någon filmutbildning gör det hela inom ramen för sin utbildning. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christopherno1 Posted December 17, 2019 Author Share Posted December 17, 2019 Tack för dina tips! Skall kolla via de förslag du angav! Mvh, Christopher 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egen inspelade sex filmer Posted January 31, 2021 Share Posted January 31, 2021 2019-12-16 at 21:11, Christopherno1 skrev: Hej! Jag och en annan kille söker en filmfotograf för inspelning av kortare film/filmer kring Göteborg. Det utgår ingen ersättning i nuläget, men om du är duktig erbjuder vi visst inflytande i produktionen. Vi är båda ambitiösa killar, och letar efter dig som också är seriös och vill göra nått bra, samt vidga ditt kontakt-nät:) PM för mer info! Mvh, Christopher Hej vill bara kolla vad är det för film jag skulle själv vilja filma en sex film Mvh Per 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts