Christopherno1 Posted December 16, 2019 Posted December 16, 2019 Hej! Jag och en annan kille söker en filmfotograf för inspelning av kortare film/filmer kring Göteborg. Det utgår ingen ersättning i nuläget, men om du är duktig erbjuder vi visst inflytande i produktionen. Vi är båda ambitiösa killar, och letar efter dig som också är seriös och vill göra nått bra, samt vidga ditt kontakt-nät:) PM för mer info! Mvh, Christopher 0 Quote
ghijohansson Posted December 17, 2019 Posted December 17, 2019 Har ni kontaktat någon filmskaparförening i Göteborg? Exempelvis finns ju Öppna Kanalen. Alternativt så är uppdraget kanske sådant att det skulle passa att eleverna på någon filmutbildning gör det hela inom ramen för sin utbildning. 0 Quote
Christopherno1 Posted December 17, 2019 Author Posted December 17, 2019 Tack för dina tips! Skall kolla via de förslag du angav! Mvh, Christopher 0 Quote
Egen inspelade sex filmer Posted January 31, 2021 Posted January 31, 2021 2019-12-16 at 21:11, Christopherno1 skrev: Hej! Jag och en annan kille söker en filmfotograf för inspelning av kortare film/filmer kring Göteborg. Det utgår ingen ersättning i nuläget, men om du är duktig erbjuder vi visst inflytande i produktionen. Vi är båda ambitiösa killar, och letar efter dig som också är seriös och vill göra nått bra, samt vidga ditt kontakt-nät:) PM för mer info! Mvh, Christopher Hej vill bara kolla vad är det för film jag skulle själv vilja filma en sex film Mvh Per 0 Quote
Recommended Posts