Gå till innehåll

bilda ett filmteam i Västra Götaland


whitecloud

Recommended Posts

Jag ska göra en kortfilm, och snart påborja en långfilm.

Filmerna är väldigt speciella men jag behöver ett bra team allt från filmfotograf, ljudläggare, inspelningskordinator, rekvisitör, kostym, scenografi.

Det är ett väldigt spännande projekt för den som vill vara med. Jag skulle vilja bilda ett bra team eftersom jag har flera manus men saknar

entusiastiska personer som är lika drivna och talangfyllda. Skicka gärna ett mail, med det ni gjort och så kan vi stämma möte.

 

 

http://www.whitecloudcompany.com

 

info@whitecloudcompany.com

 

 

mvh

monika wahlgren

Länk till kommentar
Share on other sites

Du bör ange på vilken ort du ska spela in. Och du bör ange om det är betalt eller inte.

 

För två år sedan var jag i liknande situation. Jag höll på att skriva manus, men saknade medarbetare. Att hitta skådespelare är lätt, men eftersom jag själv hade huvudrollen så behövde jag någon som tog hand om tekniken. Lyckligtvis bor jag i ett bostadsområde med hög andel pensionärer så min granne, herr pensionerad språklärare, höll koll på kameran. 85 inspelningstimmar resulterade i en 104 minuter långfilm.

 

Men jag funderade på om jag alternativt skulle spela in som dockteater och sedan dubba.

 

Hur det gått sedan? Jag skriver just nu manus till nästa långfilm, för inspelning till sommaren.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...