whitecloud Posted December 2, 2015 Posted December 2, 2015 Jag ska göra en kortfilm, och snart påborja en långfilm. Filmerna är väldigt speciella men jag behöver ett bra team allt från filmfotograf, ljudläggare, inspelningskordinator, rekvisitör, kostym, scenografi. Det är ett väldigt spännande projekt för den som vill vara med. Jag skulle vilja bilda ett bra team eftersom jag har flera manus men saknar entusiastiska personer som är lika drivna och talangfyllda. Skicka gärna ett mail, med det ni gjort och så kan vi stämma möte. http://www.whitecloudcompany.com info@whitecloudcompany.com mvh monika wahlgren 0 Quote
ghijohansson Posted December 7, 2015 Posted December 7, 2015 Du bör ange på vilken ort du ska spela in. Och du bör ange om det är betalt eller inte. För två år sedan var jag i liknande situation. Jag höll på att skriva manus, men saknade medarbetare. Att hitta skådespelare är lätt, men eftersom jag själv hade huvudrollen så behövde jag någon som tog hand om tekniken. Lyckligtvis bor jag i ett bostadsområde med hög andel pensionärer så min granne, herr pensionerad språklärare, höll koll på kameran. 85 inspelningstimmar resulterade i en 104 minuter långfilm. Men jag funderade på om jag alternativt skulle spela in som dockteater och sedan dubba. Hur det gått sedan? Jag skriver just nu manus till nästa långfilm, för inspelning till sommaren. 0 Quote
jonkanon Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Jag bor i Västra Götaland. Dammiga manuskunskaper och stillbildsfotograf. Göteborg närmare bestämt. 0 Quote
Recommended Posts