Jump to content

Företagspresentationer, Musikvideor, Reklamfilmer, Skräddarsydd Musik mm

JHPRO

Recommended Posts

Hej,

Jobbar med allt inom media.

Gör alla sorts filmer, all sorts musik.

Har varit verksam i Hollywood.

Jobbat på filmer som: Hide & Seek, Legend of Zorro,

Liftarens guide till galaxen, Scary Movie4, 28 days later med flera.

Filmar, redigerar, komponerar musik, soundfx,

visualfx, inspelning, ljudläggning, DVD-authoring,

konsultation med mera.

Kolla in hemsidan för "full credit"

Prover: JHPRO | Allt Inom Media

Tveka ej att kontakta oss.

Vad behöver ni?

:h

Första intrycket är att det är väldigt svårt att avgöra om du satsar på att få JHPro att framstå som "Oss" eller "Mig" (dvs Dig). Är JHPro ett företag som nu inriktar sig på "Allt inom Media" och bland annat färdiga företagsfilmer mm, så känns det lite knepigt att du listar precis vad du ("ni") gjort

TEASER ”JHPRO”

(Manus, produktion, regi, foto, redigering, ljud, musik fx, All post-prod.)

Samtidigt också lite svårt att se hur manus alls var nödvändigt i det där fallet- Och var det nu nödvändigt så känns det som ett väldigt dåligt exempel att skylta med för tjänsten.

Ibland kan det ge ett mer direkt och professionellt intryck att bara låta materialet du producerat tala för sig själv. För det, såvitt jag kunde se, var det inget fel på :-)

JHPRO är mitt företag som vid behov hyr in folk....därav oss!!

Manus är en tjänst som erbjuds och därför skyltas det.....Inget konstigt, tycker jag.

Sen är det svårt att säga om du är Cinematographer eller Recensent av hemsidor...;)

JHPRO är mitt företag som vid behov hyr in folk....därav oss!!

Manus är en tjänst som erbjuds och därför skyltas det.....Inget konstigt, tycker jag.

Sen är det svårt att säga om du är Cinematographer eller Recensent av hemsidor...;)

Att berätta att du skriver manus är inget jag anmärker på; Jag ställer bara frågan om en 40-sekunders teaseröppning för ditt företag verkligen är bästa sättet att skylta det med. Just i och med att det är högst upp på sidan och det första vi som besökare ser när vi klickar på Video-fliken. Även att du högst upp nämner hur JHPRO producerar "Från manus till slutlig produkt", och direkt under listar

(Manus, produktion, regi, foto, redigering, ljud, musik fx, All post-prod.)

Sen är jag ingen recensent av hemsidor om du gick och undrade ;) Kikade bara in på vad JHPro handlade om, som säkert var målet när du skapade två separata trådar där du erbjöd dina tjänster. Jag själv, och de flesta andra så som jag upplevt det uppskattar förslag och feedback, så ta det inte på fel sätt. Som jag även var inne på så såg materialet på sidan väldigt bra ut :bire Särskilt tjänsterna inom filmmusik är något jag kommer att lägga på minnet för framtiden.