Jump to content

Jag gör gratis film musik :)

MusicGuy

Recommended Posts

Tja, jag kan göra musik till era film projekt! Jag kan komponera i ganska lik stil som Hans Zimmer (Inception m.m) eller i mer klassiskt stuk. Jag kan även sjunga och spela akustisk gitarr (eller elgitarr). Jag är omtalad för att vara grymm på mer annorlunda och "läskiga" låtar, saker som ingen har hört förr, så att säga. Det kostar absolut ingenting, jag vill bara bli involverad i något kul och intressant projekt och bidra med min musik :)

http://www.youtube.com/watch?v=zNOLY0NuTr0&feature=c4-overview&list=UUOspMgtaZhDE_UrUp8hQOdQ

Tja, jag kan göra musik till era film projekt! Jag kan komponera i ganska lik stil som Hans Zimmer (Inception m.m) eller i mer klassiskt stuk. Jag kan även sjunga och spela akustisk gitarr (eller elgitarr). Jag är omtalad för att vara grymm på mer annorlunda och "läskiga" låtar, saker som ingen har hört förr, så att säga. Det kostar absolut ingenting, jag vill bara bli involverad i något kul och intressant projekt och bidra med min musik :)

Skulle man kunna få ett smakprov?

Jag har det senaste årtiondet skapat ungefär 17 timmar med kortfilmer/TV-program, och skänkt bort visningsrätten genom lokal-TV. Vilket betyder att jag saknar möjlighet betala medarbetare. Så jag tycker ditt erbjudande är intressant.

Samtidigt vill jag påpeka att det bästa för dig är nog att berätta i vilken del av landet du bor eftersom det bästa vore om du får kontakt med filmare på din ort.

Jag är väldigt intresserad! Speciellt när du nämnde "annorlunda" och "läskiga" då jag gör mycket skräck. Dock har jag ett projekt på gång som kommer dyka upp här inom en månad som jag gärna behöver originell musik till! Så om du vore intresserad av att höra om projektet och kanske vara kompositör till så skriv till mig! :)

Hej MusicGuy!

DotaMe är en nystartad youtube serie och vi kommer behöva din typ av sound effect och music. Om du är intressrade av att joina us kan du skicka ett mail till: dotameproduction@gmail.com

Mvh

Feng

Här är lite info om DotaMe:

DotaMe är en independent sitcom serie. Inom en månad har den fått nästan 300k view i världen. Det är en komedi som är baserad på ett världkänt spel som heter Dota2, och handlar om hur spelet har förtsamman tre vänner, trots deras "differences". Den 17 Jan 2014 släpptes den 5 minuters pilotavsnittet på Youtube och idag har den fått 80k views samt 10k subscribers. I Kina släpptes avnisttet inofficiellt och där har den 210k views. Länken till Youtube är bifoade, glöm inte titta den HD1080, engelsk undertext. And please, "like, share and subscribe":