Sarista Posted August 10, 2012 Posted August 10, 2012 kolla eniro, sedan ring eller skicka ett brev ;) 0 Quote
PabloFernandez Posted August 10, 2012 Posted August 10, 2012 via kontakter ;-) Man känner alltid nån som känner nån. Jag har bara ringt upp vissa människor ibland. Just do it. Det värsta som kan hända är att dom säger NEJ liksom. 0 Quote
Helium Posted November 29, 2012 Posted November 29, 2012 IMDb - Movies, TV and Celebrities sök bara på skådisen och tryck kontakta mangern 0 Quote
Désirée Posted November 30, 2012 Posted November 30, 2012 Jag har bara ringt upp vissa människor ibland. Just do it. Det värsta som kan hända är att dom säger NEJ liksom. Nu är vi ju alla olika, men jag har blivit uppringd av människor jag inte känner och som vill prata manusprojekt med mig och det är garanterat det säkraste sättet att få ett nej från mig. Jag sätter taggarna utåt på en gång när någon ringer upp mig på det sättet. Det känns som ett betydligt säkrare kort att skriva - det har jag gjort själv några gånger och alltid fått vänliga svar tillbaka. Då ger man personen en möjlighet att i lugn och ro när det passar denne själv läsa igenom och fundera. En manager eller likande på kontorstid är en annan sak. De har betalt för att ta sådana telefonsamtal. 0 Quote
dillinger Posted December 6, 2012 Posted December 6, 2012 Herregud. Att göra film är inte som att vara ett barn I en godisaffär! Du måste kämpa som fan för att hamna I den sitsen. Skriv 10 kanon-manus, film sedan de 5 följande utan budget. Efter det -kanske- du får jobba med ett produktionsbolag och efter ett par hitar med dem får du eventuellt chansen att management rekommenderar ett manus till skådespelaren. Kontakter hjälper inte, du måste visa framfötterna. Sluta snacka och låt konsten tala för sig själv. 0 Quote
Recommended Posts