The Champ Posted July 8, 2012 Share Posted July 8, 2012 PremierePro 3. Jag får fel storlek i sequence rutan och när det sedan exporteras blir filen beskuren . Har försökt att ställa in det rätt men kommer inte på hur ....någon som har en anning .. Alltså olika storlek i source och sequence fönstren... Mvh Owe 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcaroll Posted July 8, 2012 Share Posted July 8, 2012 Jag tolkar det som att du har valt att ha en annan storlek på sekvens än den på din källa. Då kan du högerklicka på klippet i sekvensfönstret och välja "Scale to Frame Size". 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Champ Posted July 8, 2012 Author Share Posted July 8, 2012 tack jättemycket den var iklickad OCH den ovanför det var det som strulade till det ... tack och bock... Owe :p§e Jag tolkar det som att du har valt att ha en annan storlek på sekvens än den på din källa. Då kan du högerklicka på klippet i sekvensfönstret och välja "Scale to Frame Size". 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts