darko Posted February 2, 2005 Share Posted February 2, 2005 http://www.derigomedia.se/shop/default.asp?id=61 är det någon som har beställt? låter nästan lite för bra och billigt för att vara sant... men i så fall... vad är det för redigeringsprogram? och hur fan kan dom sälja det så billigt? är det värt att investera i? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerpan Posted February 2, 2005 Share Posted February 2, 2005 Jag tycker att den tidningen är riktigt bra. Är man en riktigt avancerad användare så hittar man kanske inte så mycket intressant dock. På skivan som medföljer olika guider, demoversioner, plugins och dylikt. Något redigeringsprogram får du inte med och det står det inte heller. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plf66 Posted February 2, 2005 Share Posted February 2, 2005 Tidningen är tämligen dålig: - programguider köpta från utländska tidningar - tafliga tester av hårdvara där testaren har få kunskaper - mycket artiklar från engelska filmare - dåligt språk, översättare och skribenter som varken behärskar fackkunskapen eller svenska. - för avancerad för rena amatörer och för låg nivåer för avancerade amatörer/proffs Kan du engelska så leta fram engelska och amerikanska tidningar som är klart bättre, de är dyrare men klart mera värd sitt pris. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darko Posted February 2, 2005 Author Share Posted February 2, 2005 hm jag vet inte varför jag antog att det var fullversioner... kanske för att det på några av skivorna på bilderna står "fullversioner". fast ändå... att köpa 8 dvds med bara demos verkar ganska meningslöst 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted February 2, 2005 Share Posted February 2, 2005 Att det är 8 skivor är dessutom måttligt imponerande, dom menar helt enkelt en platta per tidning med materiel du lätt hittar alldeles gratis & lagligt på nätet. Det är inte en investering, det är bara en vanlig tidning med platta. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted February 2, 2005 Share Posted February 2, 2005 Jag köpte en tidning i kiosken där jag bor och jag tyckte inte heller att den var så bra. Ett tips till ett program, ett annat tips till ett annat program, mycket prat och lite halvdant språk. Kändes som att titta på trafikmagazinet, mycket grejor men nästan inget som gällde mig. Kändes som det var resultatet av ambitionen att göra en tidning med lite för alla, men inte riktigt bra för någon. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts