Gå till innehåll

Busta_rhyme

Recommended Posts

Jag har tidigare producerat musik till ca 20 skivsläpp, och nu på senaste tiden komponerat musik till en svensk rysare "Ingen får veta" av Sophia Brattwall samt en australiensk kortfilm "Freedom Road" av Mattias Titus Paar. Jag söker fler filmer/trailers att göra musik till och är öppen för alla förslag.

 

Karim.ea@gmail.com eller besök min hemsida HighlifeMusic.se

 

/Mvh Karim

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Hejsan

Jag gillar verkligen din musik! Just nu sitter jag och skriver på en film som jag planerat att göra till hösten och din musikstil hade passat perfekt.

Det är en monsterfilm som utspelar sig i skogen. Kan låta som ett jävligt billigt koncept, men filmen handlar så mycket mer än just det. Egentligen är det en film med mycket hjärta då det är en broders kärlek som driver huvudkaraktären till och handla. Om du inte redan räknat ut det är just "monstret" det stora hindret. Filmen titel är Troll och om du vill läsa, skriv gärna till mig på: Jeppz85@gmail.com

 

Mvh

Jesper J.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...