maxhall Postad 26 november 2012 Postad 26 november 2012 Passar också på att länka min egen. Avsnitt på 3-5 minuter, förhoppningsvis roligt! 0 Citera
andersvideon Postad 6 december 2012 Postad 6 december 2012 Här är en musikvideo jag gjorde för göteborgsbandet The Elliots. -Anders- 0 Citera
marcusstenbeck Postad 13 januari 2013 Postad 13 januari 2013 Vet inte vad kriterierna är här, men om musikvideo funkar så finns här en nollbudgetvideo som jag gjort. 0 Citera
Swedish woods Postad 13 februari 2013 Postad 13 februari 2013 Skräckfilm/slacher 50 min lång. All info finns på Youtube för den som vill läsa lite om den. Teaser länk: Film länk: 0 Citera
neijstergmail.com Postad 13 maj 2014 Postad 13 maj 2014 Jag länkar min film som är inspirerad av Vilse i pannkakan, Evil Dead 2 och P1:s filosofiska rummet. Platsade inte på Voodoos kortfilmslista så varför inte ge den en andra chans här? :) 0 Citera
TheManWithTheHat Postad 24 juli 2014 Postad 24 juli 2014 Jag tycker beskrivningen jag författade på engelska bäst beskriver mitt projekt, så här följer beskrivningen på engelska: "One night I had a peculiar dream. I woke up feeling confused, and slightly nauseous. The dream wouldn't leave my concience, so I felt like I had to somehow reconstruct it in the form of art, and here, months later, is the final product. Free to interpret in any way." Jag har försökt fånga känslan av drömmen så väl jag bara kan, och har slitit hårt för att få till rätt känsla och ljud i filmen. https://www.youtube.com/watch?v=gyNu...Su3wWET4itGW1g Min film fick kommentaren "En av de kanske 2-3 bästa produktionerna på Voodoofilm i år. Helt i min stil: utsnittet, fotot, ljudet, tempot - ja, allt. Jag väntar redan på din nästa." av Fesley, så kanske är något ni kan vara intresserade av? 0 Citera
Mikael Ersson Postad 3 januari 2015 Postad 3 januari 2015 Jag vet inte om den här tråden fortfarande är aktuell då senaste inlägget var för ett tag sedan. Men jag har nyligen kört igång med en youtubekanal "TrädFabriken" med korta lite skruvade humorsketcher, som skulle kunna passa in på beskrivningen. Jag har nämnt lite om den i forumet under de gångna tre veckorna sedan den kom igång. Här är ett exempel från kanalen, avsnittet "Mens" 0 Citera
El_SamuelO Postad 11 januari 2015 Postad 11 januari 2015 Den här gillar jag starkt och tycker borde representera forumets guldkorn: Trevande om ung kärlek 0 Citera
Kenjin01 Postad 14 mars 2018 Postad 14 mars 2018 Teddy Hunt (How to kill a bear under 40 second) Kolla in teasern inför kommande filmproduktion nu i mars! http://thecrazybrother.se/The_CrazyBrother/INFO.html Må gott alla härliga filmskapare! //Mathias "CrazyBrother" 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.