Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Tänkte bara informera lite om mitt nystartade företag, AudioNorr, som är tänkt ska syssla med ljud- och musikarbete till all slags film och även spel, reklam och webben.

Det är för tillfället en enmansoperation, och är en fortsättning på mitt arbete med ljud och musik till film under min utbildning i ljud- och musikproduktion vid Högskolan Dalarna.

Har under den kommande tiden tänkt försöka utveckla ett nätverk med produktionsbolag, filmbolag samt film/ljud/musik-intresserade för att förhoppningsvis få till ett roligt & intressant samarbete med annat branschfolk som brinner för film.

Om det är någon som har ett intressant projekt på gång eller har frågor/synpunkter är ni välkomna att höra av er på info@audionorr.se

Ni kan även ta en titt på websidan - AudioNorr - Sound and Music Production - som för tillfället är aningen ful men funktionell, för att få lite mer info om vem jag är och vad jag har sysslat med.

Mvh,

Andreas Sellstedt

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...