Gå till innehåll

Hjälp med dookumentär + musikvideo. Inriktning: teatralisk skräck


David_G

Recommended Posts

Hej,

 

Jag vet inte vart jag skulle lägga denna tråd så utifall jag har lagt den i fel forumsdel så kan moderatorn vänligen placera den korrekt.

 

Jag söker någon som är intresserad av att producera en kort dokumentär samt musikvideo (betalning enligt ök). Dokumentären är inte riktigt tänkt som en riktig dokumentär utan en fiktiv påhittad variant. Känslan i det hela som vi söker är mörker, mystik osv. From Hell möter Nosferatu kanske? :).

 

Bandet består av två st. huvudfigurer (se bifogad bild nr 1 nedan) vilket den påhittade dokumentären skall handla om. Musiken som spelas är en form av mörk hårdrock (medverkande på skivan är medlemmar från band som King Diamond, Therion, Mercyful Fate etc.). Då musiken är relativt teatralisk så måste även detta framgå. Finns bl.a. tillgång till schysst teater som exempel på inspelningsplats, se bild nr 2.

 

Tanken är att göra detta klart inom 1,5-2 månader.

 

Är det någon som är intresserad, vänligen skicka ett PM alternativt till darkness_in_paradise@hotmail.com. Ha det bäst!

 

[ATTACH=CONFIG]4907[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]4908[/ATTACH]

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...