Brg Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Tjena! Jag har haft överdrivet musikintresse och musikskrivande så länge jag kan minnas och skulle gärna få upp min musik på film. Har ett starkt intresse av musikstilen Ambient (folk brukar kalla det för "filmmusik") och har ett eget projekt som växer, men jag har tidigare spelat allt från HC till Funk. Jag är inte intresserad av pengar i denna fas utan mer ett roligt projekt! Kolla gärna in min musik på Brg's sounds on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free Hoppas du är intresserad och har samma inställning! Skriv här eller skicka ett mail om ni är intresserad! Vänligen Erik 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRiley Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Grymt ju! Mycket låter ju riktigt bra! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brg Posted August 5, 2011 Author Share Posted August 5, 2011 Tack så mycket :) . Det finns en liten pil på låten där man kan ladda hem, gör gärna det men säg till om ni önskar ha något i en produktion! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRiley Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 Absolut! Skitbra att veta om att du finns. De ska jag verkligen ha i åtanke i framtiden! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts