merson90 Posted May 12, 2011 Posted May 12, 2011 Jag undrar bara hur man gör när man vill exportera alla sina sekvenser man har i ett projekt. Jag jobbar med flera småklipp som ligger under flera sekvenser under mitt projekt. Har förstått att det inte går att exportera alla genom premiere pro, men att det ska gå i Adobe encoder. Jag har dock inte lyckats exportera alla på en gång utan är tvången att exportera dem var och för sig. / Tack 0 Quote
Max_H Posted May 12, 2011 Posted May 12, 2011 Antingen får du nesta alla sekvenser i en ny sekvens, vilket ger en film. Är detta inte önskvärt får du lägga till dem, en och en i Media Encoder. //Max 0 Quote
Nevzat Posted May 25, 2011 Posted May 25, 2011 Max! Finns det nån väg att få den nya Warp stabilizer effecten till CS5 utan att behöva köpa 5.5? Kan man köpa endast den effekten så att säga. 0 Quote
Max_H Posted May 25, 2011 Posted May 25, 2011 Nope... 5.5 är enda vägen (det är mer ändrat "under skalet" än bara Warp Stabilizer så det är inte tekniskt möjligt att få in den i 5.0). //Max 0 Quote
Nevzat Posted June 4, 2011 Posted June 4, 2011 Max, tack för all den kunskap du delar med dig. Kan man installera en trial-version av cs5.5 på en dator som redan har cs5 installerat utan att det blir strul av nåt slag. Tex senare när man kanske avinstallerar cs5.5? 0 Quote
Max_H Posted June 5, 2011 Posted June 5, 2011 Det är tyvärr ofta inte helt problemfritt att avinstallera... Du KAN behöva installera om CS5 då en nyare installer kan få för sig att ta bort filer som CS5 behöver. Har dock inte testat själv med kombin 5.0 och 5.5. /Max 0 Quote
Recommended Posts