vitte Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 Hejsan Fick ett uppgift i skolan o göra Tema Otrohet. Iaf här slutresultaten ,mycket humor filmen. ny länk till filmen ^____^ http://uppsalakai.org/vitte/enfilmomotrohetx.mpg MvH Vitte 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabies Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 Den var faktiskt rätt bra. Störde mej lite på berättaren bara, det kändes för flamsigt. Men det va en bra röd tråd genom hela filmen och lagom långa klipp. Tummen upp 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Montef Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 Jag ska kolla på den sen. Vitte! Går du på GUC? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitte Posted January 14, 2005 Author Share Posted January 14, 2005 japp det gör ja sista åretpå GUC ^__^ Går du oxå på GUC ?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 Tack för att du uppmärksammade oss på det säkerhetshål du använde för att gå runt godkännande! Din film är nu raderad och inte välkommen hos oss längre! Tack och hej! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitte Posted January 14, 2005 Author Share Posted January 14, 2005 [citat=Mr.Man]Tack för att du uppmärksammade oss på det säkerhetshål du använde för att gå runt godkännande! Din film är nu raderad och inte välkommen hos oss längre! Tack och hej![/citat] Ok LOL ^___^ sorry då ^__^ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 öh va? fattar ingenting... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitte Posted January 14, 2005 Author Share Posted January 14, 2005 [citat=Jonathan]öh va? fattar ingenting...[/citat] Vad är det som du inte fattar av filmen??? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 nej alltså det där om säkerhetshål, vad är det för nåt du har brutit mot? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitte Posted January 14, 2005 Author Share Posted January 14, 2005 [citat=Jonathan]nej alltså det där om säkerhetshål, vad är det för nåt du har brutit mot?[/citat] aha Jag med ^___^ aja får lägga filmen nån annanstans Vill fortfarande ha nån förklaring vad det var för säkerhetshål o varför jag inte får lägga upp min film där längre.... Aja 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Du vet mycket väl vad jag menar! Slutdiskuterat.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Vi andra som inte hänger med, kanske kan få en förklaring vad som står på så vi inte upprepar felet? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Det går inte att upprepa felet om man följer reglerna! Det är bara att vänta på att din film blir godkänd på sidan. Men jag antar att ni ändå är nyfikna! Det som hände var att vitte ignorerade våran regel om godkännande innan aktivering och "listade ut" sökvägen till sin film på våran server och länkade direkt till den. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Med din förklaring så ser man att det inte går att upprepa felet om man följer reglerna, men innan var det inte så solklart. Dock är min erfarenhet att om en kan göra fel så kan flera göra fel. Utan förklaring finns risken för felaktiga spekulationer om vad som hänt och att ni själva kommer i dålig dager. Jag tycker förklaringen är godtagbar. Tydlighet är alltid av godo. IMHO. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Visst kan fler göra fel men inte av misstag! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 [citat=Mr.Man]Det går inte att upprepa felet om man följer reglerna! Det är bara att vänta på att din film blir godkänd på sidan. Men jag antar att ni ändå är nyfikna! Det som hände var att vitte ignorerade våran regel om godkännande innan aktivering och "listade ut" sökvägen till sin film på våran server och länkade direkt till den. [/citat] Okej, tack för förklaringen, det var allt jag ville veta :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitte Posted January 15, 2005 Author Share Posted January 15, 2005 Men då vet ja det .Ska inte göra det igen. Ber verkligen om ursäkt som jag gjorde ^__^ Så det finns ingen chans o få lägga ut filmen där nu eller ?? såg att jag inte kan logga in LOL. Iaf vore kul o få fler kritik om filmen. än bara snack om säkerhetshålen MvH Vitte 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Det är stort av dej att be om ursäkt.. Skapa ny användare och ladda upp den igen och vänta på godkännande. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitte Posted January 15, 2005 Author Share Posted January 15, 2005 [citat=Mr.Man]Det är stort av dej att be om ursäkt.. Skapa ny användare och ladda upp den igen och vänta på godkännande.[/citat] tack så mycket ^___^ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Montef Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 [citat=vitte]japp det gör ja sista åretpå GUC ^__^ Går du oxå på GUC ??[/citat] Nej, jag går inte där. Ibland går jag förbi skolan när jag besöker en polare i Slavsta. Förresten var det i Slavsta du spelade in? Tycker jag kände igen platsen... Filmen var bra och berättarrösten var cool men irriterande efter ett tag. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.waga Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Ha ha ha. Jag gillade den skarpt! Fast som tidigare nämts så kunde berättarrösten varit lite mer "seriös". Men den var rolig, snygg och välgjord. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavrogin Posted February 14, 2005 Share Posted February 14, 2005 Riktigt rolig, men det skulle nog vara ännu roligare med en normal speaker. Musikvalet i slutet kan man ju inte klanka ner på, det funkade bra i Oldboy o det funkar här, hehe 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vitte Posted February 14, 2005 Author Share Posted February 14, 2005 ah tack så mycket ^___^ Filmen är lite inspirerat av Oldboy 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_nemo_ Posted February 15, 2005 Share Posted February 15, 2005 [citat=vitte]ah tack så mycket ^___^ Filmen är lite inspirerat av Oldboy[/citat] Att hämnd e skönt bara, eller är det något mer?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fastH Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 [citat=vitte]japp det gör ja sista åretpå GUC ^__^ Går du oxå på GUC ??[/citat] jag går på guc.. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts