Jump to content

En film om Otrohet

vitte

Recommended Posts

[citat=Jonathan]nej alltså det där om säkerhetshål, vad är det för nåt du har brutit mot?[/citat]

aha

Jag med ^___^ aja får lägga filmen nån annanstans

Vill fortfarande ha nån förklaring vad det var för säkerhetshål o varför jag inte får lägga upp min film där längre.... Aja

Det går inte att upprepa felet om man följer reglerna! Det är bara att vänta på att din film blir godkänd på sidan.

Men jag antar att ni ändå är nyfikna! Det som hände var att vitte ignorerade våran regel om godkännande innan aktivering och "listade ut" sökvägen till sin film på våran server och länkade direkt till den.

Med din förklaring så ser man att det inte går att upprepa felet om man följer reglerna, men innan var det inte så solklart. Dock är min erfarenhet att om en kan göra fel så kan flera göra fel. Utan förklaring finns risken för felaktiga spekulationer om vad som hänt och att ni själva kommer i dålig dager.

Jag tycker förklaringen är godtagbar. Tydlighet är alltid av godo. IMHO.

[citat=Mr.Man]Det går inte att upprepa felet om man följer reglerna! Det är bara att vänta på att din film blir godkänd på sidan.

Men jag antar att ni ändå är nyfikna! Det som hände var att vitte ignorerade våran regel om godkännande innan aktivering och "listade ut" sökvägen till sin film på våran server och länkade direkt till den.

[/citat]

Okej, tack för förklaringen, det var allt jag ville veta :)

Men då vet ja det .Ska inte göra det igen.

Ber verkligen om ursäkt som jag gjorde ^__^

Så det finns ingen chans o få lägga ut filmen där nu eller ?? såg att jag inte kan logga in LOL.

Iaf vore kul o få fler kritik om filmen. än bara snack om säkerhetshålen

MvH

Vitte

[citat=vitte]japp det gör ja sista åretpå GUC ^__^

Går du oxå på GUC ??[/citat]

Nej, jag går inte där. Ibland går jag förbi skolan när jag besöker en polare i Slavsta. Förresten var det i Slavsta du spelade in? Tycker jag kände igen platsen... Filmen var bra och berättarrösten var cool men irriterande efter ett tag.

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...