Gå till innehåll

En film om Otrohet


vitte

Recommended Posts

[citat=Mr.Man]Tack för att du uppmärksammade oss på det säkerhetshål du använde för att gå runt godkännande! Din film är nu raderad och inte välkommen hos oss längre! Tack och hej![/citat]

 

Ok LOL ^___^

sorry då ^__^

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Jonathan]nej alltså det där om säkerhetshål, vad är det för nåt du har brutit mot?[/citat]

 

aha

Jag med ^___^ aja får lägga filmen nån annanstans

Vill fortfarande ha nån förklaring vad det var för säkerhetshål o varför jag inte får lägga upp min film där längre.... Aja

Länk till kommentar
Share on other sites

Det går inte att upprepa felet om man följer reglerna! Det är bara att vänta på att din film blir godkänd på sidan.

 

Men jag antar att ni ändå är nyfikna! Det som hände var att vitte ignorerade våran regel om godkännande innan aktivering och "listade ut" sökvägen till sin film på våran server och länkade direkt till den.

Länk till kommentar
Share on other sites

Med din förklaring så ser man att det inte går att upprepa felet om man följer reglerna, men innan var det inte så solklart. Dock är min erfarenhet att om en kan göra fel så kan flera göra fel. Utan förklaring finns risken för felaktiga spekulationer om vad som hänt och att ni själva kommer i dålig dager.

 

Jag tycker förklaringen är godtagbar. Tydlighet är alltid av godo. IMHO.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Mr.Man]Det går inte att upprepa felet om man följer reglerna! Det är bara att vänta på att din film blir godkänd på sidan.

 

Men jag antar att ni ändå är nyfikna! Det som hände var att vitte ignorerade våran regel om godkännande innan aktivering och "listade ut" sökvägen till sin film på våran server och länkade direkt till den.

[/citat]

 

Okej, tack för förklaringen, det var allt jag ville veta :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Men då vet ja det .Ska inte göra det igen.

Ber verkligen om ursäkt som jag gjorde ^__^

Så det finns ingen chans o få lägga ut filmen där nu eller ?? såg att jag inte kan logga in LOL.

Iaf vore kul o få fler kritik om filmen. än bara snack om säkerhetshålen

 

MvH

Vitte

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=vitte]japp det gör ja sista åretpå GUC ^__^

Går du oxå på GUC ??[/citat]

 

Nej, jag går inte där. Ibland går jag förbi skolan när jag besöker en polare i Slavsta. Förresten var det i Slavsta du spelade in? Tycker jag kände igen platsen... Filmen var bra och berättarrösten var cool men irriterande efter ett tag.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...