Gå till innehåll

Konditori Miraculi!


moonis

Recommended Posts

Hejsan

 

Slänger här upp ett synopsis till vad jag hoppas är en blivande film. Mitt problem är att jag aldrig har skrivit ett synopsis innan så det jag slänger upp nu är en ren chansning. Skulle uppskatta om ni ville hjälpa mig göra det så jävla tight och bra det bara går.

 

Tack!

 

(Den senaste versionen ligger längst ner)

Synopsis Miraculi.doc

Länk till kommentar
Share on other sites

Försök att skriva ut vad filmen HANDLAR om. För du har mest skrivit saker som händer i den nu.

 

Vad är det för underlig historia som händer flickan med äpplet?

Vad får Direktörens val för oförutsedda konsekvenser?

Bagarens dotter är en dag borta? okej, vad betyder det? Börjar hen leta, eller kommer det fram att han hållt henne inlåst?

Vad händer med hans kropp? Vad gör han för något som är så svinigt?

Och, än mer är jag intresserad över hur de ska hänga ihop med varandra? De överlappar varandra? vad händer? Hur integrerar de med varandra?

det är integrationen jag är intresserad av., hur kommer det vara? Annars är det bara fyra historier som utspelar sig på samma ställe.

 

Det är en bra början, men du håller inne på all information..

kanske skippa att det är något nytt i långfilmsformat i intentionen, för det finns inte. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...