Gå till innehåll

Arbetstitel; Leaving


Stoltz

Recommended Posts

Jag gillade den, men kan dock bli väldigt svår att spela in med tanke på hur ofta han åker pendel eller tåg osv. Hur lång tror ni den skulle bli? För en sån här film får inte bli för lång, då den istället blir tråkig och ointressant.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag gav upp efter en sida. Du måste ge bättre beskrivningar, annars blir det omöjligt att ta till sig manuset. Ett filmmanus skall skapa bilder i läsarens huvud, och då duger inte en karaktär som Mannen som är omöjlig att visualisera eftersom vi inte vet hans ålder, vilket intryck han ger etc. Han kommer till jobbet, men hur ser det ut?

 

Oläsbart...

 

/Jakob

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag gillade den, men kan dock bli väldigt svår att spela in med tanke på hur ofta han åker pendel eller tåg osv. Hur lång tror ni den skulle bli? För en sån här film får inte bli för lång, då den istället blir tråkig och ointressant.

 

Vi planerar att den ska bli ca. 10 min. Tack för kritiken! Men svår på tåg ? Vi får tränga ihop ett gäng människor och hoppas att de blir bra haha!

 

Mvh Stoltz

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag gav upp efter en sida. Du måste ge bättre beskrivningar, annars blir det omöjligt att ta till sig manuset. Ett filmmanus skall skapa bilder i läsarens huvud, och då duger inte en karaktär som Mannen som är omöjlig att visualisera eftersom vi inte vet hans ålder, vilket intryck han ger etc. Han kommer till jobbet, men hur ser det ut?

 

Oläsbart...

 

/Jakob

 

Detta är first draft! När jag/vi skrivit en mer detaljerad version så lägger jag ut de så blir de kanske lättare :). Bra poäng där att mannen inte har någon ålder haha, har jag glömt bort!

 

Mvh Stoltz

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...