Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

fixa en registrering av plugins och presets och allt så man slipper se ett x. Annars var det helt okej och underhållande. Ni har ju i alla fall försökt göra lite mer eget av tutorials osv. :)

Postad
fixa en registrering av plugins och presets och allt så man slipper se ett x.

Det var ett test, vi kan nog knappast kräva att de köper ett plugin :P Själv störde jag mig knappt alls på X:et.

Postad

Aha! Figures :-)

Pinsamt att jag inte klurade ut själv vad krysset stod för själv, men till mitt försvar så var jag hög som ett hus av målarfärgsångor...då är det absolut inget jag stör mig på :-)

Van vid att video använder en rörlig logga till watermarking, undras hur de tänkte när de valde nåt som är så lätt att klona bort??

Postad
Aha! Figures :-)

Pinsamt att jag inte klurade ut själv vad krysset stod för själv, men till mitt försvar så var jag hög som ett hus av målarfärgsångor...då är det absolut inget jag stör mig på :-)

Van vid att video använder en rörlig logga till watermarking, undras hur de tänkte när de valde nåt som är så lätt att klona bort??

Ja precis, det finns ju wire removal tools i AE som man enkelt kan placera ut.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...