Parker Postad 17 januari 2010 Postad 17 januari 2010 Ett litet after effects test. Tack till Mocarg (http://videohive.net/user/Mocarg) för hans kamehameha preset. http://www.malema.se 0 Citera
Christian van Caine Postad 17 januari 2010 Postad 17 januari 2010 Gillade den verkligen, men tyckte det var störande med krysset över hela skärmen! Gillade att den var så stiliserad :-) 0 Citera
High1ander Postad 17 januari 2010 Postad 17 januari 2010 Hahahaha på nått sätt är det jävligt mycket roligare när halvvuxna karlar i 25-års åldern gör detta än 12-15 åringar. Skön timing på allt. 0 Citera
bassbucket Postad 17 januari 2010 Postad 17 januari 2010 fixa en registrering av plugins och presets och allt så man slipper se ett x. Annars var det helt okej och underhållande. Ni har ju i alla fall försökt göra lite mer eget av tutorials osv. :) 0 Citera
Mega99 Postad 17 januari 2010 Postad 17 januari 2010 fixa en registrering av plugins och presets och allt så man slipper se ett x. Det var ett test, vi kan nog knappast kräva att de köper ett plugin :P Själv störde jag mig knappt alls på X:et. 0 Citera
Christian van Caine Postad 18 januari 2010 Postad 18 januari 2010 Aha! Figures :-) Pinsamt att jag inte klurade ut själv vad krysset stod för själv, men till mitt försvar så var jag hög som ett hus av målarfärgsångor...då är det absolut inget jag stör mig på :-) Van vid att video använder en rörlig logga till watermarking, undras hur de tänkte när de valde nåt som är så lätt att klona bort?? 0 Citera
Mega99 Postad 18 januari 2010 Postad 18 januari 2010 Aha! Figures :-) Pinsamt att jag inte klurade ut själv vad krysset stod för själv, men till mitt försvar så var jag hög som ett hus av målarfärgsångor...då är det absolut inget jag stör mig på :-) Van vid att video använder en rörlig logga till watermarking, undras hur de tänkte när de valde nåt som är så lätt att klona bort?? Ja precis, det finns ju wire removal tools i AE som man enkelt kan placera ut. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.