Mega99 Postad 15 januari 2010 Postad 15 januari 2010 Slutade kolla efter att kameramannen började snörvla. Såg okej ut fram tills dess dock, så tänk på ljudet till nästa gång! :D 0 Citera
J.Anderberg Postad 16 januari 2010 Postad 16 januari 2010 Ni har mitt stöd för det ni gör, håller på med en liknande produktion här i halmstad angående att bevara halmstad kulturhus. Ett tips är att rendera med progressiv scan, då slipper man de små irrretarnde skärningarna när det är rörelse. Annars bra gjort! 0 Citera
Alexdstore Postad 16 januari 2010 Författare Postad 16 januari 2010 "rendera med progressiv scan" var finner jag de inställningarna ? 0 Citera
Team_fagott Postad 16 januari 2010 Postad 16 januari 2010 Ni har mitt stöd för det ni gör, håller på med en liknande produktion här i halmstad angående att bevara halmstad kulturhus. Ett tips är att rendera med progressiv scan, då slipper man de små irrretarnde skärningarna när det är rörelse. Annars bra gjort! Bra där. Skulle vara tråkigt om det försvann. Kan man se material någonstans? 0 Citera
bondlurken Postad 16 januari 2010 Postad 16 januari 2010 Lite för mycket snack om hur bra skogen är, visa med bilder istället(kanske med berättarröst). Kartan över Järnaskogen kunde ha varit större så att vi som inte vet var den ligger finner det intressant, kanske zooma ned från en Sverigekarta, ni skulle ha haft med på en karta hur vägen skall dras genom skogen och om ett annat alternativ som ni tycker skulle vara bättre. ljudet har redan sagts, annars var den väl ok, "skådespelarna" gav ett stabilt intryck. Lycka till med Järnaskogen :-) 0 Citera
Alexdstore Postad 17 januari 2010 Författare Postad 17 januari 2010 Tack Bondlurken ! "Kartan över Järnaskogen kunde ha varit större så att vi som inte vet var den ligger finner det intressant, kanske zooma ned från en Sverigekarta, ni skulle ha haft med på en karta hur vägen skall dras genom skogen och om ett annat alternativ som ni tycker skulle vara bättre." Det är några bra handfasta saker jag ska se över, kanske göra något effektfullt i After Effects. Vi har små medel men kärleken till skogen är stor och vi kommer lyckas, något annat val finns inte då skogen är vår framtid. Det skövlas ohejdat i hela världen och det anses vara en naturlig utveckling som man måste följa med i, men det är endast en vanföreställning i oss människors tankar. Vi måste tänka nytt och det måste vara till moder jords fördel, utan en frisk levande moder jord är vi dödsdömda ! Jorden lånar vi av våra barn. Oj, jag svävade visst ut lite från själva ämnet, film.. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.