Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ni har mitt stöd för det ni gör, håller på med en liknande produktion här i halmstad angående att bevara halmstad kulturhus.

Ett tips är att rendera med progressiv scan, då slipper man de små irrretarnde skärningarna när det är rörelse. Annars bra gjort!

Postad
Ni har mitt stöd för det ni gör, håller på med en liknande produktion här i halmstad angående att bevara halmstad kulturhus.

Ett tips är att rendera med progressiv scan, då slipper man de små irrretarnde skärningarna när det är rörelse. Annars bra gjort!

Bra där. Skulle vara tråkigt om det försvann. Kan man se material någonstans?

Postad

Lite för mycket snack om hur bra skogen är, visa med bilder istället(kanske med berättarröst).

Kartan över Järnaskogen kunde ha varit större så att vi som inte vet var den ligger finner det intressant, kanske zooma ned från en Sverigekarta, ni skulle ha haft med på en karta hur vägen skall dras genom skogen och om ett annat alternativ som ni tycker skulle vara bättre.

ljudet har redan sagts, annars var den väl ok, "skådespelarna" gav ett stabilt intryck.

Lycka till med Järnaskogen :-)

Postad

Tack Bondlurken ! "Kartan över Järnaskogen kunde ha varit större så att vi som inte vet var den ligger finner det intressant, kanske zooma ned från en Sverigekarta, ni skulle ha haft med på en karta hur vägen skall dras genom skogen och om ett annat alternativ som ni tycker skulle vara bättre."

Det är några bra handfasta saker jag ska se över, kanske göra något effektfullt i After Effects.

Vi har små medel men kärleken till skogen är stor och vi kommer lyckas, något annat val finns inte då skogen är vår framtid. Det skövlas ohejdat i hela världen och det anses vara en naturlig utveckling som man måste följa med i, men det är endast en vanföreställning i oss människors tankar.

Vi måste tänka nytt och det måste vara till moder jords fördel, utan en frisk levande moder jord är vi dödsdömda ! Jorden lånar vi av våra barn. Oj, jag svävade visst ut lite från själva ämnet, film..

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...