Gå till innehåll

Soldier's Ambush (2:38)


Jonis Film

Recommended Posts

Först vill jag säga att jag vet att kvaliteten är dålig, men det är för att det blev struligt med redigering, och filmen fick gå igenom många program. Utöver det vill jag gärna ha feedback på filmen, och vad jag kan göra bättre nästa gång. Jag älskar att göra film, men min kompetens och kunskap räcker inte ofta för det här forumet...

Men men, säg vad ni tycker :)

Den gjordes med endast en figur, så jag fick filma en del, sen byta kläder på han, och sen filma den andra delen...

 

Och jag vet att titeln är ganska fantasilös ;)

 

Länk till kommentar
Share on other sites

min kompetens och kunskap räcker inte ofta för det här forumet...

 

Det håller jag inte med om. tycker inte nån ska tveka om att lägga ut filmer här, fast det kan ju alltid bli kritik därefter.

tyckte inte nåt var fel i denna, kanske lite ryckigt, men som stop motion fungerar det okej.

saknade lite mer musik, kanske lite grymtande / enstaka ord från de båda.

bra gjort.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag är jätte imponerad! Förväntade mig alls något sådant!

 

Du har precis rätt känsla för det där med krigsskildring, och sedan få det hela trovärdigt med stopmotion är bra gjort!

 

Det enda jag har o klaga på är animeringen. Gubbarna kan placeras bättre etc, men sådant lär man sig genom praktik! Så fortsätt.

 

Annars galant. Perfekt med musik i början och sedan helt tyst under fighten, bra fixat med ljud och fina vinklar!

 

Filmade du den utomhus eller inomhus, och vad använde du för kamera?

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...