Gå till innehåll

70 minuter sågning av SW:Episode I


klas persson

Recommended Posts

"Sar Wars episode 1 was more of a dissapointment than my son"

Jag hatar dom nya filmerna, jag brukar låtsas som om dom aldrig blev gjorde. Det där med medichlorians har jag alltid retat mig på, jag menar vad fan!

 

 

 

Men hellre medichlorians än att det var någon osynlig Gud eller magi : )

Nu blev det mer enkel kvantfysik.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag är ett Star Wars-fan, & jag bryr mig. En hel del...

Jag gillade filmerna på nåt sätt faktiskt, men det var en hel del jag störde mig på men inte riktigt kunde sätta fingret på (undantaget det värdelösa skådespeleriet av alla). Att se den här sågningen var ungefär som att ha en dörr man gått igenom flera gånger per dag i flera års tid, & varje gång känna att det är något som inte stämmer, bara för att en dag titta på fanskapet, & med en förlägen känsla av en polett som äntligen trillat i undra; Vem jävulen tyckte det var en bra idé att måla dörr-helvetet rosa??

Länk till kommentar
Share on other sites

hehe gillade sågningen.. personligen tycker jag att både episod 2 och 3 är sämre än 1:an.. fast 1:an är inte heller bra.. Episod fem hyser jag inte heller speciellt högt, men högre än episod 6. 4:an, den första filmen, är riktigt bra. och personligen tycker jag de skulle lagt av med att göra star wars filmer där för att det är den enda filmen som är RIKTIGT BRA.. resten lever på dess framgång..

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 månader senare...
  • 8 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...