Jump to content

Recommended Posts

Posted

hmm. verkar rätt fånigt, tycker jag... ska man göra jackass och cky ripoffs så borde man försöka hålla uppe kvalitén lite.

vissa killar va ju grymma på volter å sånt, dom borde göra nånting mer med sin talang..

Posted

haha, Karras, om du menade kvallen på videon så visst e den sunkig... men meningen e itne att lägga upp den på nätet... å kvallen e inte kass... haha, kameror har använts som är mycket bättre än de kameror som användes till jackass och cky... dom använde sej till störst del av VX1000, vilket iofs är/var en bra kamera, sen har dom också endel material med bättre kvalle... men du vet inte va du snackar om, dessutom gör ja tricking filmer till de gossarna... haha, lite skrattr3etande... men tack för din kommentar=)

puss

Posted

jag menade inte hur dyr kameran var. jag snackar om deras stunts. tyckte inte dom verkade så intressanta efter vad jag såg i trailern. lite fantasilösa.

puss

• 4 weeks later...
Posted

Snygga volter som sagt. Jag håller själv på med akrobatik och tricks så sånt kan jag verkligen uppskatta. Det mer jackassorienterade är jag dock inte så intresserad av. Visst, det kan vara kul att kolla på ibland men blir trötsamt ganska fort.

Sen så finns det vissa saker som i min åsikt bara är sjukligt. Som han killen som slog skateboarden mot huvudet. Vem fan vill göra nått sånt? No offence, men jag förstår det bara inte.