Gå till innehåll

Extreme trailer


palle

Recommended Posts

haha, Karras, om du menade kvallen på videon så visst e den sunkig... men meningen e itne att lägga upp den på nätet... å kvallen e inte kass... haha, kameror har använts som är mycket bättre än de kameror som användes till jackass och cky... dom använde sej till störst del av VX1000, vilket iofs är/var en bra kamera, sen har dom också endel material med bättre kvalle... men du vet inte va du snackar om, dessutom gör ja tricking filmer till de gossarna... haha, lite skrattr3etande... men tack för din kommentar=)

 

puss

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 4 veckor senare...

Snygga volter som sagt. Jag håller själv på med akrobatik och tricks så sånt kan jag verkligen uppskatta. Det mer jackassorienterade är jag dock inte så intresserad av. Visst, det kan vara kul att kolla på ibland men blir trötsamt ganska fort.

 

Sen så finns det vissa saker som i min åsikt bara är sjukligt. Som han killen som slog skateboarden mot huvudet. Vem fan vill göra nått sånt? No offence, men jag förstår det bara inte.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...