gorse Postad 18 november 2004 Postad 18 november 2004 Kommer ni ihåg när Deckard har hittat några foton efter några replikanter och stoppar dem någon sorts analysmaskin och förstorar sanlöst mýcket och hittar en spegelbild i något metalföremål djupt i bakgrunden. Filmen heter Blade Runner. Nu kan ni få klicka och förstora själva en rätt hätftigt upplöst bild typ 78797 x 31565 bildpunkter. Jag hittade ett fönster där det inne i rummet satt en brandsläckare på motsatta väggen, och i ett annat fönster syns ett dator. En klocka i ett klocktorn nära horizonten är fem över tre. http://www.tpd.tno.nl/Pics/DII/gigazoom/Delft2.htm 0 Citera
orange Postad 19 november 2004 Postad 19 november 2004 Ja, den var riktigt rolig, jag satt säkert i en kvart och letade efter roliga saker. :) 0 Citera
jonkanon Postad 19 november 2004 Postad 19 november 2004 Jo nog tog det lite av min uppmärksamhet.... skoj. 0 Citera
sluten_cell_nr13 Postad 21 november 2004 Postad 21 november 2004 Det här var det roligaste någonsin! Jag hittade ett par hushållsrullar i ett av fönstren! Synd att man inte kunde skicka koordinater till varandra. Då skulle jag aldrig göra något annat. 0 Citera
Lasse_laser Postad 22 november 2004 Postad 22 november 2004 Wow, det är vad jag kallar upplösning 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 22 november 2004 Postad 22 november 2004 Jäkligt häftigt. Hittade en del roliga detaljer. Visste inte att det fanns så här högupplösta kameror. Eller finns det det? Hittade nämligen lite buggar. Är den fejk? bifogar bild 0 Citera
gorse Postad 22 november 2004 Författare Postad 22 november 2004 Det är inte fejk, men det är en monterad bild. Eftersom det tog rätt lång tid att exponera alla delbilderna blev det lite artefakter i skarvarna. 0 Citera
Emil_sc Postad 25 december 2004 Postad 25 december 2004 Var grymt många halva bilar! hela bron är full av dom! Men det var riktigt häftigt också! 0 Citera
Christian van Caine Postad 25 december 2004 Postad 25 december 2004 [citat=Emil_sc]Var grymt många halva bilar! hela bron är full av dom! Men det var riktigt häftigt också![/citat] Var hittade du bron? Förbannat kul site!!! :D 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.