Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Nu har jag aldrig jobbat i premiere, men menar ni alltså att det inte finns något enklare sätt att lösa det på, panoreringsgrejen alltså?

Jo, genom att använda Source Channel Mapping som jag skrivit om gång på gång på gång i denna tråd. :)

I premiere Pro CS4 kan man ställa in det så att det händer på varje klipp vid varje import/capture och i och med det är problemet löst. Man kan också göra det på individuella klipp, precis som i Premiere Pro CS3.

Ja, man kan skicka två spår till en Sub Mix och där ställa båda kanalernas nivå på en och samma regel.

Nu vet jag inte hur pass mer tydligt jag skall beskriva det så att man förstår att det är inget problem... :)

Postad

Ha ha, det var en otroligt underhållande läsning och mycket var mitt fel, jag som skulle varit tydligare (som så ofta), stackars Rogge. Ja ja slutet gott allting gott då antar jag.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...