daarco Postad 20 augusti 2009 Postad 20 augusti 2009 Just det, nu är den här. Efter 13 års väntan. http://www.apple.com/trailers/fox/avatar/ 0 Citera
Quantum Postad 20 augusti 2009 Postad 20 augusti 2009 Jag tänker inte hålla mig innanför skalet: FYFAN VAD AWESOME! KAN INTE VÄNTA! :D Den kanske inte sa så mycket men det verkar som den kan bli något av det. Jag kan tänka mig att James Cameron har jobbat skiten ur sig för den här filmen! 0 Citera
klas persson Postad 20 augusti 2009 Postad 20 augusti 2009 Hm, de skulle nog låtit bli dunderhypen över vad som skulle vara "groundbreaking photo realistic cgi". Ser ut som ett tvspel. Och svävande berg? Men man får se, James Cameron brukar ju leverera. 0 Citera
WonderWorks Postad 21 augusti 2009 Postad 21 augusti 2009 Svårt att känna om nåt är "photorealistic" när karaktärerna är BLÅ!!! Om de haft naturlig "mänsklig hudfärg" vore det lättare att genomskåda effekten. Men som sagt, AWESOME! James Cameron har aldrig gjort mig besviken. 0 Citera
daarco Postad 21 augusti 2009 Författare Postad 21 augusti 2009 Jo, jag blev inte direkt "imponerad" när jag tittade på teasern. men det är nog när jag sitter i en IMAX bio och tittar i 3D som det fantastiska kommer fram. Sen kanske det inte är resultatet de har hypat så mycket, snarare metoden. 0 Citera
Danell Postad 21 augusti 2009 Postad 21 augusti 2009 det som irriterar mest är att trailern var riktigt dålig. Vart var spänningen? lite random klipp. Tråkig marknadsföring då de hypat och hållit allt hemligt så länge. Synd, förväntade mig något som skulle göra det hela mer spännande. Ang de "fotorealistiska" effekterna.... kommer det inte riktigt fram i denna trailer. Men väntar på att döma det tills jag ser filmen i 3D. 0 Citera
Max_H Postad 21 augusti 2009 Postad 21 augusti 2009 Var inte heller superimpad. Nästan lite orolig. Som vanligt visades för mycket och det kändes helt oplanerat. Jag vill ha mer modeller och mindre plast-data-CGI (brukar iofs se sämre ut på dataskärm än på bio). Fan att Stan Winston gick och trillade av pin - han hade behövts... //Max 0 Citera
StenR Postad 21 augusti 2009 Postad 21 augusti 2009 Inte dåligt, men håller med om att de visade för mycket. 3D och stor duk kan dock göra hela skillnaden. finns det inga 3D-klipp på nätet? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.