Gå till innehåll

Premiär - Unleashed (hollywood film)


Recommended Posts

Jag har även funderat på Emma Watson, hört talats om henne? Så vacker... Men Lindsay är bra, i rätt filmer. Georgia Rules, någon? Typ som den här filmen skulle hon passa i.

 

 

 

Om du inte hört det ska Emma Watson sluta som skådis efter Harry Potter filmerna. Inget Hollywood för henne tyvärr..

Länk till kommentar
Share on other sites

slrslr:

 

Det var ju så jag gjorde. Skrev det på svenska och fick det översatt! Har mejlat och sagt att ni tycker engelskan är skit och att det är en massa grammatiska fel. Inväntar svar.

 

 

Använd dig inte av den personen igen när du skall översätta det du har skrivit iaf :D

Länk till kommentar
Share on other sites

Mega99:

 

Ryan Screenwriter:

Vad fick du betala i skatt och andra utgifter på ditt sålda manus igentligen?

 

 

!

 

Är jag också nyfiken på det. Vad gäller i dessa fall? Använde du f-skatt? Någon särksild blankett hos skm? tar du upp det i deklarationen. Hur gjorde du?

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag visste inte att jag var tvungen att bevisa mig bättre för att få kritisera? Antar att en filmpublik måste kunna göra en bättre film själva för att få tycka dåligt om filmen?

Jag laddar gärna upp något när jag känner att jag är helt nöjd med det jag skrivit - I stort sätt alla mina idéer arbetas det fortfarande med, även om det inte är på en daglig bas.

 

Så om vi skulle kunna försöka att Inte uppföra oss som 13-åriga know-it-all's så skulle det nog bli en mycket bättre atmosfär här.

 

Ser f.ö fram emot att läsa den rättade versionen av Mr_Movie_Boy87's manus - Har ju än så länge endast blickat över't.

 

 

Då får vi väll vänta då...

 

Att du beter dig som en teenage know it all framgår ju ganska tydligt via dina inlägg så gör dig själv en tjänst och lyssna på dig själv!

Länk till kommentar
Share on other sites

Många våndas över ansökningar till x utbildning, eftersom det är dem som används som underlag vid urvalet. Så varför inte få lite hjälp på traven?

 

 

 

Mmm, men har viss erfarenhet av att det inte är så komplicerat, då jag själv kommit in.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...