Uppsala BildTeknik Postad 5 juli 2009 Postad 5 juli 2009 Tänkte bara uppmärksamma alla på att MacBook Pro 13" har en urbota kass display. Visst, den kanske duger för många, men "Pro" borde den fan inte få kallas! Läs http://mantia.me/blog/macbook-pro-thousands-of-colors/ för mer information... 0 Citera
Martin Öberg Postad 7 juli 2009 Postad 7 juli 2009 Oj ni blev man lite rädd. Köpte precis en MacBook Pro med 17 tums skärm. Är det samma problem för 17 tummaren tro? 0 Citera
jmalmsten Postad 12 juli 2009 Postad 12 juli 2009 Pekar och utbrister "HA ha!" som jag som mac-anti är...... ;) Men han får väl nöja sig med att den ser snygg ut... det gör ju alla andra mac-användare jag träffat... Nä usch... vänta... betyder detta ännu en mac/pc fight? 0 Citera
Bleckert Postad 12 juli 2009 Postad 12 juli 2009 Pekar och utbrister "HA ha!" som jag som mac-anti är...... ;) Men han får väl nöja sig med att den ser snygg ut... det gör ju alla andra mac-användare jag träffat... Nä usch... vänta... betyder detta ännu en mac/pc fight? Fight och fight, äger man en mac så sänker man sig inte till att jämföra den med en såndär... 0 Citera
upsetter Postad 9 augusti 2009 Postad 9 augusti 2009 lugn o fin nu.. det är likadana paneler som i alla andra laptops. i de storlekarna så är det väl dithering som gäller sen spelar det ingen roll om det står vaio, macbook eller thinkpad på locket det som kan ha hänt med just denna modell är väl att kalibreringen inte är vettig 0 Citera
Tomtebo Postad 13 augusti 2009 Postad 13 augusti 2009 Så fort Mac vs PC kommer igång kan man lika gärna låsa tråden 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.