Danell Postad 4 juni 2009 Postad 4 juni 2009 Ny showreel för Crazy Pictures. Sammanfattar lite av vad vi har gjort under slutet av 08 och början av 09. http://www.crazypictures.se/ Kommentera gärna här efter du har sett den! 0 Citera
henrikp Postad 4 juni 2009 Postad 4 juni 2009 Mycket snyggt! Det är nog allt som kan sägas... ;) Variationen på innehållet är tilltalande också. Ni gör alltså drama och reklam... nåt mer? Något dokumentärt? 0 Citera
Danell Postad 4 juni 2009 Författare Postad 4 juni 2009 Inget rent dokumentärt som eget projekt än. Vi klippte en Spansk dokumentär som går på TV i Spanien, Italien och England. Sen är det lite mindre brödjobb som är dokumentärt, men inget i den form som jag tror du menar. Kul att du gillade showreelen! 0 Citera
ardeth Postad 4 juni 2009 Postad 4 juni 2009 Ni är så coola. Nej men ärligt talat så var det väldigt bra. Dock kändes huvudet som föll ner på marken inte jätterealistiskt, men annars var det väldigt häftigt. 0 Citera
Mega99 Postad 4 juni 2009 Postad 4 juni 2009 Ni är så coola. Nej men ärligt talat så var det väldigt bra. Dock kändes huvudet som föll ner på marken inte jätterealistiskt, men annars var det väldigt häftigt. Ja, det var det enda jag hängde upp mig på också. Man tänker ju att huvudet borde lutat sig bakåt lite, så den hamnar med tyngden på hakan eller så. Ser man på resten skulle jag bara säga "Vadå skryta?" :P Väldigt imponerande, och inspirerande. 0 Citera
Danell Postad 17 september 2009 Författare Postad 17 september 2009 Tack för den fina responsen. Jo, alla klipp kanske inte håller hela vägen ut, men man gör så gott man kan! 0 Citera
Quantum Postad 17 september 2009 Postad 17 september 2009 Tycker den är bra... eller snarare så tycker jag dina filmer är bra och du lyckas få fram det i showreelen! Svårt att ge respons på en "film" som visar film:) men den var bra! 0 Citera
hampusforev Postad 17 september 2009 Postad 17 september 2009 Ser jävligt bra ut som tidigare kommenterat, inte för att jag vill vara den, men namnet Crazy Pictures är ju liiiiiite... töntigt. Men det är endast min ödmjuka åsikt 0 Citera
klas persson Postad 19 september 2009 Postad 19 september 2009 Riktigt bra. Diggar klippet när dansken kommer mest. 0 Citera
Danell Postad 21 september 2009 Författare Postad 21 september 2009 Tack tack! Hehe, namnet Crazy Pictures är något som har hängt kvar sedan man var liten. Men jag gillar det och det sätter sig på minnet. Och så länge man är proffsig och levererar resultat som håller vad man lovar, då är det nästan bara bra att ett udda namn. Sen är det skönt att inte vara så seriös hela tiden. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.