Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Mycket snyggt! Det är nog allt som kan sägas... ;) Variationen på innehållet är tilltalande också.

Ni gör alltså drama och reklam... nåt mer? Något dokumentärt?

Postad

Inget rent dokumentärt som eget projekt än. Vi klippte en Spansk dokumentär som går på TV i Spanien, Italien och England. Sen är det lite mindre brödjobb som är dokumentärt, men inget i den form som jag tror du menar.

Kul att du gillade showreelen!

Postad

Ni är så coola. Nej men ärligt talat så var det väldigt bra. Dock kändes huvudet som föll ner på marken inte jätterealistiskt, men annars var det väldigt häftigt.

Postad
Ni är så coola. Nej men ärligt talat så var det väldigt bra. Dock kändes huvudet som föll ner på marken inte jätterealistiskt, men annars var det väldigt häftigt.

Ja, det var det enda jag hängde upp mig på också. Man tänker ju att huvudet borde lutat sig bakåt lite, så den hamnar med tyngden på hakan eller så.

Ser man på resten skulle jag bara säga "Vadå skryta?" :P Väldigt imponerande, och inspirerande.

• 3 månader senare...
Postad

Tycker den är bra... eller snarare så tycker jag dina filmer är bra och du lyckas få fram det i showreelen!

Svårt att ge respons på en "film" som visar film:) men den var bra!

Postad

Tack tack! Hehe, namnet Crazy Pictures är något som har hängt kvar sedan man var liten. Men jag gillar det och det sätter sig på minnet. Och så länge man är proffsig och levererar resultat som håller vad man lovar, då är det nästan bara bra att ett udda namn.

Sen är det skönt att inte vara så seriös hela tiden.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...