Gå till innehåll

Reklamfilm


jolt_jokern

Recommended Posts

Tycker det här är en bra uppmaningsfilm, får lite vibbar från nån sekvens som visas innan dvd filmer ibland för att motverka piratkopiering, vet inte riktigt varför.

 

Bildkvaliteten och färgkorrigeringen tycker jag är riktigt bra, filmisk. Gillar särskilt första klippet, fin liten kameraåkning där. För övrigt tycker jag nog att skådespeleriet är största problemet. Aningen skakig kamera i vissa klipp också, men annars väl uttänkta kameravinklar. Texten i slutet gillar jag, men det är något som inte känns helt rätt där.

 

Avslutningsvis vill jag bara säga att videon som helhet är väl genomförd, har egentligen bara småsaker att klaga på. Kanske att gasmasken var lite överdriven hehe. Och ja musiken känns väldigt passande , är det du som gjort den också eller?

Länk till kommentar
Share on other sites

Texten i slutet gillar jag, men det är något som inte känns helt rätt där.

 

kanske att den åker ur bild lite för mkt? rör sig för snabbt kan de också va. det var första gången jag animerade i 3d i after effects så den gjorde inte riktigt som jag ville :P

 

Kanske att gasmasken var lite överdriven hehe. Och ja musiken känns väldigt passande , är det du som gjort den också eller?

 

jag gillar att överdriva :D tänk dig själv om du ska storma en datornörds rum! fatta vad de luktar xD skoja bara :P

Ja, det är min musik. den här filmen är en liten del ur den kommande musikvideon. (ska bara göra färdigt låten först :P)

 

tack för all kritik. ska tänka på det till nästa gång :D

Länk till kommentar
Share on other sites

jag gillar att överdriva :D tänk dig själv om du ska storma en datornörds rum! fatta vad de luktar xD skoja bara :P

Ja, det är min musik. den här filmen är en liten del ur den kommande musikvideon. (ska bara göra färdigt låten först :P)

 

tack för all kritik. ska tänka på det till nästa gång :D

 

Ja det är ju klart ;)

 

Låten är riktigt skön, bra jobbat! Se till att posta den färdiga musikvideon sen. Det blir en så härlig konstrast mellan kaoset i bilden och sen att allt ljud är bortplockat och ersatt med musiken, gillar det skarpt. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Filmen har ett väldigt bra budskap, enligt EU mfl så ska fildelare behandlas lika som terrorister :S ett exempel är ju telekompaketet där de vill kunna restriktera upp för att skydda sig mot "terrorister" & "fildelare". Det är ju patetiskt hur de ens kan värdera dem på samma nivå ??

 

Tycker filmen är gediget gjort, perfekt för att man ska hajja till !

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Tycker verkligen om den fast jag håller inte riktigt med om musiken. Tycker helt klart att den är bra men jag vet inte vad det är som gör så att jag tycker att den inte passar. Tror jag hade tyckt om de mer om musiken byggde upp spänningen mer på något vis. Men kort och bra i alla fall ^^.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...