Gå till innehåll

Recommended Posts

• 2 veckor senare...
Postad
Du är sjukt gård imcereal. chilla

Ja, jag är en riktigt hård vårtgård när det gäller folk som talar i nattmössan hela tiden. Annars är jag en lung och glad prick.

Postad

Jag vet inte om jag orkar sätta mig in i den här diskussionen (igen) men som jag poängterat förut utgår jag från att du är en mytoman, vilket betyder att allt du sagt är i nattmössan. Enligt mig. Och kanske en del andra.

Postad

Wow... Än en gång. Varför käbbla över detta?? Och just i den här tråden? Starta en ny tråd "Är Ryan mytoman eller?" om det är viktigt att diskutera och håll er där =)

Jag har läst "the living night of the head" av Simon W. Så dit går min röst!

Postad

Det var ett jävla käbbel! Ta sådant via pm eller på Lunarstorm.

Jag läser aldrig manus på woodoo och hoppades att jag kanske kunde få lite tips på vad jag ska läsa, så slipper jag själv gallra :)

Postad
Okej, jag ska fixa ett kontoutdrag. Ok?

Patetiskt ;( Allt handlar inte om att skryta om pengar. Människorna här är kreativa skapare, inte wall street wannabees. Tjatet om pengar m.m räcker nu tycker jag. Det börjar bli jobbigt att läsa i varenda tråd.

Edit: Bastuper med "bada" får min röst också.

• 2 veckor senare...
Postad
Jag har läst "the living night of the head" av Simon W. Så dit går min röst!

Tack så mycket! :)

Själv gillar jag fortfarande nemos Blomväktaren bäst (fast det är ju ett manus förstås, dvs mer än en "film idé".

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...