MovieMoe87 Postad 20 januari 2009 Postad 20 januari 2009 Tja, då har jag gjort "klart" synopsisen till Vodofilm då. Alla får komma med kommenterar och ändringar, det viktigaste är bara att vi fått fram ett förslag som vi kan bygga och utveckla tillsammans. Så känn er fria att komma med förslag och ändringar. Kan ha blivit en liten lång "synopsis" men jag tycker vi har en bra idé vi nu tillsammans kan bygga på. =)Städ Firman - Synopsis.doc 0 Citera
MrHands Postad 21 januari 2009 Postad 21 januari 2009 Alltså det är rätt likt 'Burn after reading' :) Har du bestämt om portföljnissen är en vanlig svensson eller en maffiaboss ännu? /Mr H 0 Citera
MovieMoe87 Postad 21 januari 2009 Författare Postad 21 januari 2009 Utpressnings delen är väl rätt likt men hade hoppas att folk skulle hjälpas åt med att utveckla idén men det verkar inte hända. Men jag vet faktiskt inte med portföljnissen, men en vanlig svensson hade väl varit mer underhållande än en maffiaboss, eller? :). 0 Citera
Insaniac Postad 25 januari 2009 Postad 25 januari 2009 Har ej sett burn after reading, men jag diggar denna synopsis. Gillar det där med missförståelsen om "städfirman" hahaha. Storyn verkar rätt kompakt och kan gå att filma, men jag upptäckte att karaktärerna var rätt stereotypiska. Det enda sättet att undvika stereotypiska karaktärer är att börja med att göra stereotypiska karaktärer och sedan utveckla dem. Alla människor är stereotyper i grunden, men där finns något extra i var och en. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.