Gå till innehåll

What if... (3.50)


filmnisse

Recommended Posts

Titel: What if...

Handling: Tänk om man aldrig begick några misstag?

Tid: 3 minuter 50 sek

Länk: http://www.youtube.com/watch?v=3JfzO0etvwo&fmt=6

 

http://img253.imageshack.us/img253/2211/75758702ft7.jpg

 

Anteckningar: Fick läxa över lovet från Molkom. Min lärares direktiv var att den skulle handla om en man som lyckas med allt och aldrig begår några misstag. Men tack vare detta går han miste om förändring.

 

Det var egentligen ingen seriös produktion, jag skrev ett snabbt manus och hade ett par kompisar med mig och vi roterade på våra positioner beroende på om vi hade roller i en scen. Jag som också spelar huvudrollen fick en helt ny upplevelse som regissör då jag praktiskt taget var framför kameran hela tiden. Jag fick mer än godkänt när jag visade den färdiga filmen i veckan. Hoppas ni gillar den också.

Länk till kommentar
Share on other sites

Inte jätte orginellt, som sagt, men helt klart en av de bättre på senaste!

Har däremot någon form utav hat-kärlek till "frys-bild-presentation", det är smått uttjatat... men det kan vara så snyggt! I den här filmen så gjorde jag tyvärr en liten besviken min när jag såg det.. Men för filmen som helhet får den en svullen tumme upp!

Länk till kommentar
Share on other sites

Kul med positiv feeback på den här, och även den motsatta. Nu har mer kött på benen för nästa gång.

 

@ Paje: Jag använde en Panasonic AG-DVC30E.

 

@ auricauric: Jepp. eller... mestadels iaf. Tog frysbilden i photoshop och clonade en av "100.000" och trackade in den i after effects senare.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...