Gå till innehåll

Rana - Ny Svensk rysare


Christian van Caine

Recommended Posts

Nu i vår släpps en ny rysare vid namn Rana producerad av företaget Clay Productions & Regisserad av långfilmsdebutanten Roger Öberg!

 

En trailer är nu ute under projekt/Rana på hemsidan.

 

http://www.clayproductions.se

 

Vill du se orginalversionen av trailern med bättre kvalite. kan du höra av dig till antingen mig eller helst Roger Öberg på Film Café!

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag diggade också radioanropet i början, vill dock att det ska avbrytas lite snabbare så det kvarstår frågetecken... om vad som kan ha hänt.

 

sen var det ju inte en skräckmusik somligger pålagd nu. och sen kanske ett lugnare tempo i klippningen i början för att sedan accelerera. Tänk hjärtats rytm när panik uppstår.

 

fan vet,

 

jon

Länk till kommentar
Share on other sites

Hejsan. på svar på några av dom funderingar som ställdes ang: Rana.

 

Filmen kommer bli en rysar thriller till att börja med.

varför vi inte visat för mycket vad filmen handlar om är för att vi till och börja med ville göra en trailer som vi kunde visa skådespelarna.

 

Trailer 2 kommer vi komma igång med då vi fått våran andra låt som vi ska använda.

I den kommer vi berätta lite mer vad filmen handlar om.

 

Jag håller med om att pojkar med pistoler ser dumt ut.

Men grejer är den att dom är ute i skogen för att leka med soft air guns.

Det får man ej reda på i trailern, dom står helt enkelt bara där med pistoler i handen.

 

SOS alarmet i början blev helt klart lyckat och sen återstår det bara redigering hela vintern.

 

Har ni fler frågor så är det bara att höra av er. =)

 

MVH:

Roger Öberg

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...