Geist Postad 5 november 2008 Postad 5 november 2008 en animation jag gjorde till en kille. tog 5 timmar. http://www.youtube.com/watch?v=gQMM_u-Au_A&fmt=18 edit: fixar några saker på den, länken kommer inte fungera! 0 Citera
Geist Postad 6 november 2008 Författare Postad 6 november 2008 inget förslag på förbättring innan leverans? skynda ska snart leverera! 0 Citera
Bleckert Postad 6 november 2008 Postad 6 november 2008 vad är den till för? var ju bara några animerade klipp utan sammanhållning? vissa bra vissa dåliga! inte så mycket att säga annars!? 0 Citera
Geist Postad 6 november 2008 Författare Postad 6 november 2008 det var just det jag hittade inte någon bra sammanhållning vet inte några häftiga transions. har någon några förslag på hur jag kan få klippen att höra ihop? han ville ha på flygplan och bilar:D 0 Citera
Mega99 Postad 6 november 2008 Postad 6 november 2008 LoL, House theme och textanimeringar =/ Ser väl okej ut antar jag (då jag inte vet vad det är till för), men snälla, skippa flygplanet. 0 Citera
Geist Postad 6 november 2008 Författare Postad 6 november 2008 flygplanet tog ju 80% av tiden:D 0 Citera
Bleckert Postad 6 november 2008 Postad 6 november 2008 Jag förstår fortfarande inte vad klippet ska användas till?! 0 Citera
Geist Postad 6 november 2008 Författare Postad 6 november 2008 vet inte vad han ska använda den till. visa den för vänner. men han har betalat mig så jag vill att den blir bra. 0 Citera
Mega99 Postad 6 november 2008 Postad 6 november 2008 vet inte vad han ska använda den till. visa den för vänner. men han har betalat mig så jag vill att den blir bra. Jag skulle då aldrig betalat någon för nåt sånt där, så jag hoppas ni är goda vänner. 0 Citera
Geist Postad 6 november 2008 Författare Postad 6 november 2008 jaa:D men några tips vad jag kunde gör bättre med själva klippen(hastighet,färg.mm) 0 Citera
diilman Postad 6 november 2008 Postad 6 november 2008 En sak som jag gillade var gröna saken som kom vid 0:02 till 0:04 Riot gear va? 0 Citera
Mega99 Postad 6 november 2008 Postad 6 november 2008 En sak som jag gillade var gröna saken som kom vid 0:02 till 0:04 Riot gear va? Tyckte också den såg lite bekant ut =/ 0 Citera
Kranen Postad 7 november 2008 Postad 7 november 2008 "He never back down"? Vad menar du med det? Testa med "He'll never be back down", (du kan skippa down). Sedan tycker jag att du kan ta bort bilen i slutet (om du ska ha med den så får du göra den lite snyggare). Försök även ha så att kameran fortsätter zooma (sakta) när "riot gear"-effekten kommer in. Och somsagt..lite osammanhängande, men det kanske inte din kompis bryr sig om. 0 Citera
Martin Öberg Postad 7 november 2008 Postad 7 november 2008 Det såg snyggt ut men det hela kändes lite stelt. Kanske snabba upp och gör lite mer aggresivt kanske. 0 Citera
Geist Postad 8 november 2008 Författare Postad 8 november 2008 Det såg snyggt ut men det hela kändes lite stelt. Kanske snabba upp och gör lite mer aggresivt kanske. mm när jag tänker efter går det lite segt. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.