Gå till innehåll

Christian Bale ...i ny Terminator film....

Recommended Posts

Postad
Älskar Christian Bale.

Är han med... då blir det biobiljett för min del.

Han va redan grymt bra skådis redan som barn i filmen Empire of the Sun och bara blivit bättre o bättre.

Jodu... för att inte tala om hans paradroll som

;)

Men min favoritroll som han gjort är ju ändå rollen som min favorityuppie...

Han är en udda typ... har inte sett en enda film med honom i som jag tyckt var dålig. Vilket inte är lätt att nämna om någon annan filmperson. (kan nästan höra Nick Frost i bakgrunden påpeka "aiiight... Gay!", men riktigt så långt vill jag nog inte gå;))...

McG däremot som regissör har länge avfärdats som skräp... jag kan faktiskt inte säga att jag överhuvud taget har sett någon hel film som han har gjort. Att benämna sig själv på det viset känns ju nästan porr-regi-aktigt. Men jag kan inte säga något om hans registil. Jag hoppas bara att filmen faktiskt försöker bli bra jämfört med tv-serien (Något som jag blev så besviken av piloten av) och film3... Vore ju jävligt synd om Terminator går samma öde till mötes som Robocop:(

Förresten... känns som att vi har snackat om filmen förut... men en sökning gav inget entydigt resultat.

jaja.

Postad

tänkte att det borde bli bra för jag antar Bale inte skriver på nåt skit.

men efter att ha sett teasern så känner jag mig jävligt osäker på om det blir bra. Dom borde verkligen lagt ner Terminator efter 2an.

• 5 månader senare...
Postad

Det går inte så bra för Bale just nu. En ljudspår från inspelningen har läckt ut där Bale blev störd av DoP och han får värsta utbrottet. Många säger att Bale överdrev och att det är synd om DoP. Andra säger att det inte var DoP, utan en nybörjare som jobbade med ljuset under scenen. Andra säger att det är en PR-trick. Oavsett så är det underhållande. Ni kan lyssna på spåret här:

http://www.youtube.com/watch?v=tLXVuy0h29c&feature=related

Här har någon gjort en technolåt av händelsen. Grymt faktist.

• 4 veckor senare...
Postad

Jag slutade titta halvvägs - då hade den redan visat för mycket. J*vla Hollywood-trailer-klippare.

Ser helt tok-fet-grym ut...

/Max

Postad

Håller med filmen kommer säkert bli skitbra, jag hoppas de inte använder sig av det som en gång var det möjliga slutet på filmen men som MCG har avskrivit.

Läs inte vidare om ni vill inte veta!!!!

MÖJLIG SPOILER!

Slutet:

John Connor fightas med en av terminatorerna o blir till slut dödad av den.

De få personer som vet vad som hänt bestämmer sig för att inte säga något o därmed skär av han skinn, drar av Sam Worthingtons skinn o lägger John Connors på den över exoskelletet.

I min mening så tycker jag att det är skit o skulle bli väldigt snopen om de gjorde så.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...