thesnowboarders Postad 27 maj 2008 Postad 27 maj 2008 Det enda som jag tyckte var snyggt var slutet med vinkel osv. Ljudeffekterna är inte passande för den filmen eller reklam överhuvudtaget. Koreografin (stavning?) hade ni kunnat filma om några ggr och ta det mindre lugnt. Om nu killen var stressad vill jag se han flyga över staket och sätta benen på ryggen. Sen skulle det vara lite mer passande om han kom före bussen till platsen dit han skulle istället för att springa genvägar till en station. Med andra ord, snygg koreografi som ni skulle kunnat göra lite bättre tex mer action, ta bort ljudeffekterna och låten och sätt in något passande. För inspiration av låt kan ni ju kolla blåkläders eller Lättas reklam som är ungefärliga. Bra annars! Cheers! Oscar 0 Citera
Mega99 Postad 29 maj 2008 Postad 29 maj 2008 Får väl hålla med ovanstående om att det inte var något vidare. Motsätter dock att det skulle behövas mer action, men å andra sidan skulle allt behöva skyndas på lite- "Get to the point" style om man säger så. Kanske att killen vaknar, ser på klockan och får ett "Jag blir försenad" uttryck i ansiktet och sen bara klipp direkt till scenen då han springer efter bussen som precis åker från hållplatsen. Vinklarna var också hemska- Det var typ "Kid with a cellphone" ;) Musiken- Också dåligt val, skulle kunna tänka mig något mer 60-tals rock eller något liknande, sånt som man skulle kunna höra om radion gick igång tidigt på morgonen. Själva produktscenen i slutet var helt godkänd dock. 0 Citera
Martin Öberg Postad 29 maj 2008 Postad 29 maj 2008 Jag tyckte det var bra, men ljuden och musiken var dock inte helt hundra som ovanstående sagt. Annars bra:) 0 Citera
Adrijan Postad 29 maj 2008 Postad 29 maj 2008 jag tycker den var helt okej. jag tycker den skulle kunna vara lite mer tajt och han kunde ha haft lite mer inlevelse som en stressad människa egentligen skulle vara. klippningen skulle vara tajtare och kanske lite "coolare" vinklar mer passande till erat musikval som jag tyckte stämde överens om vad innehållet i drycken bidrar till :) jag tyckte om slutbilden! lycka till i övriga produktioner vill se mer! 0 Citera
Kim-O Postad 31 maj 2008 Författare Postad 31 maj 2008 Tack för era åsikter! Mer filmer kommer i sin tid. 0 Citera
rsh Postad 31 maj 2008 Postad 31 maj 2008 Jopp... 50 sek reklamfilm är lite segt. Hade kunnat dra ner den till 10-15. Lite cocacolazeroreklamtid. :) 0 Citera
Kim-O Postad 1 juni 2008 Författare Postad 1 juni 2008 Jopp... 50 sek reklamfilm är lite segt. Hade kunnat dra ner den till 10-15. Lite cocacolazeroreklamtid. :) Jo, men ibland har ju Coca cola zero och vanliga coca cola reklamer på över en minut, som dom sedan kortar ner. 0 Citera
rsh Postad 2 juni 2008 Postad 2 juni 2008 Jo, men ibland har ju Coca cola zero och vanliga coca cola reklamer på över en minut, som dom sedan kortar ner. Då vet du ju redan svaret som du fått ett par gånger. Förkorta ner! Finns mycket övertydligt/utdraget, som är med. Varje scen hade kunnat göras kortare, med snabbare rörelser. Även ett par hade kunnats plocka bort. Tips! :) 0 Citera
Kim-O Postad 2 juni 2008 Författare Postad 2 juni 2008 Varje scen hade kunnat göras kortare, med snabbare rörelser. Även ett par hade kunnats plocka bort. Tips! :) Jo, vi gjorde faktiskt en kortare version, på 15-20 sekunder, fast vår lärare tyckte inte att den behövdes. 0 Citera
vilcans Postad 3 juni 2008 Postad 3 juni 2008 Alldeles för långsam. Om ni ska visa att killen är snabb så måste han ju SPRINGA! Plus att klippningen måste vara rappare. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.